ابطحی: یکی، دو سالی است فرد جدیدی عضو صندوق حمایت از قهرمانان نشده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سید مصطفی ابطحی، مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان گفت: یکی دو سالی است که فرد جدیدی را در صندوق به عضویت نگرفتیم، البته مدال آوران جدید را در محاسبات مان آوردیم.

ابطحی: یکی، دو سالی است فرد جدیدی عضو صندوق حمایت از قهرمانان نشده است

سیدمصطفی ابطحی، مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد پرداخت حقوق به مدال آوران بازی های آسیایی گفت: مدال آوران بازی های آسیایی در صورت مراجعه به صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان می توانند از امکانات و مزایای این صندوق استفاده نمایند. البته تا کنون هیچ یک از ورزشکاران مدال آور در بازی های آسیایی 2018 مراجعه نداشتند. این نکته را متذکر شوم که باید به وسیله وزارت ورزش این اقدام صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: یکی دو سالی است که فرد جدیدی را در صندوق به عضویت نگرفتیم. البته مدال آوران جدید را در محاسبات مان آوردیم. با توجه به اینکه قانون وزارت ورزش در مجلس در لایحه مطرح و در مورد صندوق هم یک پیش بینی هایی شده تا علاوه بر قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی و جهانی، قهرمانان ملی و استانی هم به نوعی شامل این مزایا شوند. با این وضعیت در سال آینده شاهد افزایش اعضا خواهیم بود اما با این شرایط فعلا در یکی دو سال گذشته چنین اتفاقی نیفتاده است.

رئیس صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان در مورد حقوق پرداختی به مدال آوران المپیکی نیز گفت: به زودی در نشستی با اصحاب رسانه این موضوعات را شرح خواهم داد. این نکته را فقط مژده می دهم که کف تسهیلات را 2 و نیم برابر افزایش دادیم و خبرهای خوبی در پیش داریم.

ابطحی در مورد اینکه کاراته کاران مدال آور در جاکارتا برای استفاده از مزایای خود با صندوق تماس گرفتند اما کاری از پیش نبردند، گفت: اگر این ورزشکاران با خود من تماس بگیرند تا از نزدیک آنها را ببینم واقعیت ها را گفته و از آنها دلجویی می کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4070

به "ابطحی: یکی، دو سالی است فرد جدیدی عضو صندوق حمایت از قهرمانان نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابطحی: یکی، دو سالی است فرد جدیدی عضو صندوق حمایت از قهرمانان نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید