اعلام شرایط و زمان واکسیناسیون دانشجویان پزشکی شیراز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از زمان و شرایط واکسیناسیون دانشجویان علوم پزشکی شیراز اطلاع داد.

اعلام شرایط و زمان واکسیناسیون دانشجویان پزشکی شیراز

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، محسن مقدمی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست مجازی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل که با عنوان از واکسن چه خبر و با موضوع واکسیناسیون دانشجویان برگزار گردید، گفت: همه دانشجویانی که اسامی آن ها در سایت سبا ثبت شده باشد، اعم از دانشجویان بالینی و غیر بالینی، در همه رشته ها و همه ورودی های دانشگاه علوم پزشکی شیراز می توانند پس از اطلاع رسانی زمان و مکان تزریق واکسن توسط دانشگاه با مراجعه به مرکز هلال احمر طی روز های دوشنبه و سه شنبه واکسیناسیون خود را انجام دهند.

مقدمی ادامه داد: همه دانشجویانی که در شیراز و شهر های اطراف شیراز حضور دارند و قادر هستند برای واکسیناسیون مراجعه نمایند حتما به پیغامک ارسال شده از طرف معاونت آموزشی دانشگاه پاسخ دهند. اسامی دانشجویانی که به این پیغام پاسخ داده اند اولویت بندی شده و از طرف دانشگاه به وسیله تماس یا پیغامک زمان و مکان واکسیناسیون اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دانشجویان ترم 5 دندان پزشکی و ترم 7 پزشکی و دانشجویان پرستاری، اتاق عمل و ... که در آستانه ورود به بالین هستند، در صورتیکه از نظر بعد مسافت امکان حضور در روز های آینده جهت تزریق واکسن دارند می توانند پس از پاسخ به پیغامک دانشگاه و اطلاع رسانی پیغامکی توسط دانشگاه واکسیناسیون را انجام دهند و در صورتی که امکان حضور در شیراز ندارند، واکسیناسیون آن ها یک هفته قبل از آغاز بالین، و در زمان حضور آن ها در شیراز صورت خواهد گرفت.

وی اضافه نمود: واکسیناسیون برای هیچکس اجباری نیست، اما توصیه می گردد از هر واکسنی که در دسترس شما قرار می گیرد، بدون توجه به تبلیغات تجاری و فضای روانی جامعه از آن بهره ببرید. تمام واکسن ها توانایی پیشگیری از ابتلای حاد و خطرناک به کووید را دارند. اما اگر دانشجویی خواستار تزریق واکسن در پارت واکسیناسیون کنونی نبود می تواند صبر کند و در پارت های بعدی با واکسن های دیگر واکسیناسیون را انجام دهد

مقدمی اعلام کرد: امکان تخصیص واکسن و جدا کردن از سهمیه دیگر استان ها برای دانشجویانی که در نقاط دور از شیراز زندگی می نمایند وجود ندارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز توضیح داد:افرادی که در حال حاضر امکان دریافت واکسن به دلیل بیماری یا بعد مسافت ندارند، برای آن ها زمان دیگری جهت دریافت واکسن در نظر گرفته خواهد شد و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55814

به "اعلام شرایط و زمان واکسیناسیون دانشجویان پزشکی شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط و زمان واکسیناسیون دانشجویان پزشکی شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید