الجزایر 1 - سنگال 0 ، شاگردان بلماضی قهرمان آفریقا شدند ، تک گل بونجاح جام را به الجزیره آورد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تیم ملی فوتبال الجزیار با شکست سنگال به قهرمانی جام ملت های آفریقا رسید.

الجزایر 1 - سنگال 0 ، شاگردان بلماضی قهرمان آفریقا شدند ، تک گل بونجاح جام را به الجزیره آورد

به گزارش، تیم های ملی فوتبال الجزایر و سنگال در دیدار نهایی فینال رقابت های جام ملت های 2019 آفریقا از ساعت 23 و 30 دقیقه به وثت تهران در استادیوم بین المللی قاهره به مصاف یکدیگر رفتند. دو تیم به نوعی شگفتی ساز این رقابت ها بودند و توانسته بودند حریفان قدرتمندی را از پیش رو بردارند. الجزایر در مرحله حذفی، کامرون، نیجریه و ساحل عاج را برده بود و سنگال شگفتی ساز هم پیروز به شکست تیم های ملی فوتبال اوگاندا، بنین و تونس شده بود.

شاگردان جمال بلماضی عملا در این بازی میزبان بودند، زیرا طرفداران مصری هم برای حمایت از آن ها به استادیوم آمده بودند و حضور برای طرفداران الجزایری هم رایگان بود. یاران محرز و بونجاح برای محقق کردن آرزوی 29 ساله رسیدن به قهرمانی به میدان آمدند و سنگالی های شگفتی ساز هم که برای نخستین بار به فینال رسیده بودند برای تکمیل شگفتی سازیشان آمده این بازی شدند.

دیدار دو تیم از همان ابتدا جذاب بود و بغداد بونجاح ستاره تیم فوتبال السد قطر پیروز شد تک گل بازی را در دقیقه 2 به ثمر برساند. سنگالی ها که نمی خواستند بازنده این بازی باشند از همان ابتدا دست به حملات خطرناکی زدند، اما مشت حریف پر تر بود و آن ها نتوانستند در نیمه نخست بگل تساوی را بزنند و حتی در چند صحنه ممکن بودگل دوم را هم دریافت نمایند.

نیمه دوم این دیدار با 2 تغییر برای سنگال شروع شد آن ها که هیچ گاه تجربه چنین بغازی را نداشتند بازی را بسیار عصبی دنبال کردذند و همین باعث شد تا بازیکنان آن ها دو کارت زرد هم بگیرند. ضد حملات زهر دار الجزایر در ادامه کار و دفاع مستحکم آن ها حریف را به چالش جدی کشید و آن ها هرچه کوشش کردند راه به جایی نبردند.

شاگردان بلماضی همچنین در این نیمه هم حملات جدی و خطرناکی ترتیب دادند و در نهایت پیروز شدند وبا همان تک گل بونجاح پس از 29 سال قهرمان جام ملت های آفریقا شوند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند. سنگال هم اگرچه بازینده بازی بود، اما تومانست بهترین نتیجه تاریخ فوتبالش را در یک جام معتبر به دست آورد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10153

به "الجزایر 1 - سنگال 0 ، شاگردان بلماضی قهرمان آفریقا شدند ، تک گل بونجاح جام را به الجزیره آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الجزایر 1 - سنگال 0 ، شاگردان بلماضی قهرمان آفریقا شدند ، تک گل بونجاح جام را به الجزیره آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید