انتقاد سرمربی شارلوا ، قلی زاده زبان یاد نگرفته!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، زمانی که فصل را آغاز کردیم او یکی از بازیکنانی بود که می توانست در قالب یک مهاجم تکامل یابد. در این زمان بازیکنان دیگری نیز به شارلوا اضافه شدند.

انتقاد سرمربی شارلوا ، قلی زاده زبان یاد نگرفته!

به گزارش خبرنگاران ،سایت والفوت بلژیک گزارش داد باشگاه شارلوا پس از نمایش موفقیت آمیز کاوه رضایی تصمیم گرفت گزینه های ایرانی را رها نکند و تابستان امسال میلادی علی قلی زاده و امید نورافکن را با انتظارهای زیاد به خدمت گرفت.در این میان علی قلی زاده در بازی های اخیر شارلوا بیشتر نیمکت نشین بود و به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد.فلیسه مازو، سرمربی شارلوا درباره نیمکت نشینی قلی زاده گفت:زمانی که فصل را آغاز کردیم او یکی از بازیکنانی بود که می توانست در قالب یک مهاجم تکامل یابد.در این زمان بازیکنان دیگری نیز به شارلوا اضافه شدند.زمانی که سطح بازی ها بالا می رود کمتر می توانیم اشتباهات از سوی بازیکنان را ببخشیم.

وی سپس با اشاره به پذیرش چارچوب های فنی شارلوا از سوی علی قلی زاده گفت:این باید بخشی از پیشرفت علی قلی زاده باشد که به ناچار طول خواهد کشید. همچنین او به عنوان یک مهاجم راست ارتباط زبانی خوبی با دیگر بازیکنان ندارد.قلی زاده هنوز نمی تواند به خوبی زبان انگلیسی یا فرانسوی را صحبت کند.

3-165

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1780

به "انتقاد سرمربی شارلوا ، قلی زاده زبان یاد نگرفته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سرمربی شارلوا ، قلی زاده زبان یاد نگرفته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید