بختیاری زاده: چرا سلیمی درباره گوشت کیلیویی 100 هزار تومان حرف نزد؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اگر آقای سلیمی به فکر مردم هستند، می توانند در خصوص گوشت کیلویی 100هزار تومان، پراید 50 میلیونی و سایر مسائل دیگر صحبت نمایند و اینگونه مسائل را بیان نمایند.

بختیاری زاده: چرا سلیمی درباره گوشت کیلیویی 100 هزار تومان حرف نزد؟

چرا سلیمی درباره گوشت کیلیویی 100 هزار تومان حرف نزد؟

مربی تیم امید می گوید: فشار روانی روی تیم ملی خیلی بود و این فشار از روز اول هم بود. شاید بیشترین مساله ای که ضربه زد، این بود که بازیکنان می خواستند جواب زحمات کی روش را بدهند؛ چون او را دوست داشتند و می خواستند قبل از رفتن به او هدیه بدهند.

سهراب بختیاری زاده درباره رفتار بهداد سلیمی در بال ملی پوشان فوتبال هم گفت:من احترام خاصی هم برای بهداد سلیمی وهم سایر ورزشکاران حرفه ای ایران قائلم که همه زحمت می کشند. هدف این است که پرچم ایران بالا برود. من یک چیز می خواهم به آقای سلیمی بگویم؛ حتی اگر امثال آقای سلیمی قهرمان نشوند، باز هم ما و همه احترام می گذاریم و فقط نتیجه و مدال لازم نیست تا به آنها احترام بگذاریم. بارها فوتبال مردم را مسرور نموده؛ اگر آقای سلیمی به فکر مردم هستند، می توانند در خصوص گوشت کیلویی 100هزار تومان، پراید 50 میلیونی و سایر مسائل دیگر صحبت نمایند و اینگونه مسائل را بیان نمایند. من خودم خیلی بیشتر از این از آقای سلیمی به عنوان یک ورزشکار حرفه ای انتظار داشتم.

3-185

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4292

به "بختیاری زاده: چرا سلیمی درباره گوشت کیلیویی 100 هزار تومان حرف نزد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بختیاری زاده: چرا سلیمی درباره گوشت کیلیویی 100 هزار تومان حرف نزد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید