برای هر سناریویی آماده ایم، با اقدام نظامی آمریکا مقابله می کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، خورخه آریاسا وزیر خارجه ونزوئلا، در این رابطه گفت: کاراکاس دیپلماسی را برای حل بحران سیاسی موجود در ونزوئلا ترجیح می دهد اما ما برای هر سناریویی آماده هستیم و اگر آمریکا روی به استفاده از گزینه نظامی علیه ونزوئلا بیاورد ما نیز مقابله به مثل می کنیم.

برای هر سناریویی آماده ایم، با اقدام نظامی آمریکا مقابله می کنیم

وی در ادامه گفت: ما دارای ارتش، پلیس و مردم بوده و آماده انهدام هرنوع ارتشی هستیم، این مهم نیست که آن ارتش تا چه حد قدرتمند باشد.

آریاسا در ادامه اضافه نمود: ما بارها به واشنگتن گفته ایم که حاضر به حل تمامی مسائل به وسیله مصاحبه هستیم.

این اظهارات وزیر خارجه ونزوئلا در واکنش به صحبت های خوان گوایدو رهبر مخالفان و رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا که گفته بود گزینه مداخله نظامی آمریکا در ونزوئلا را آنالیز می نماید، ایراد شد.

در مورد احتمال مداخله نظامی آمریکا در ونزوئلا نیز مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا امروز یکشنبه با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل در سخنانی گفت: معتقدم که هر اقدامی توسط آمریکا در ونزوئلا شامل اقدام نظامی در این کشور قانونی است!

وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه به شبکه تلویزیونی اِی بی اِس در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه آیا ترامپ معتقد است که می تواند در ونزوئلا مداخله نظامی نماید، گفت: رئیس جمهور ترامپ اختیارات کاملی را در مورد ماده 2 دارد.

مایک پمپئو در این باره اضافه نمود: آمریکا مجموعه ای از گزینه ها را در اختیار دارد؛ لذا اگر شرایط آن ایجاب کند، دست بسته نیستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7300

به "برای هر سناریویی آماده ایم، با اقدام نظامی آمریکا مقابله می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای هر سناریویی آماده ایم، با اقدام نظامی آمریکا مقابله می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید