تقی زاده: تا انتها سال خبرهای خوشی از واگذاری استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان درباره شرایط واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت تا سرانجام سال اتفاقات جدیدی رقم می خورد.

تقی زاده: تا انتها سال خبرهای خوشی از واگذاری استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جمشید تقی زاده در سیزدهمین جلسه کارشناسی و تصمیم گیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان برگزار گردید گفت: با توجه به سیاست های دولت محترم تدبیر و امید و تأکیداتی که وزیر ورزش و جوانان در راستای واگذاری این دو شرکت مهم و بزرگ دارند، این جلسه امروز با حضور مدیران محترم عامل، اعضای محترم هیئت مدیره و سایر مسئولان از سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس برگزار گردید.

وی اضافه کرد: در جلسات گذشته تصمیمات خوبی گرفته شده بود و کار به جایی رسید که لازم شد این دو شرکت نهاد اقتصادی و کارگزاران خود را معین نمایند. خوشبختانه در دو جلسه گذشته این دو موضوع مهم صورت گرفت و دو کارگزار و نهاد اقتصادی معین شدند که هم پرسپولیس و هم استقلال امروز با حضور همان کارگزاران در این نشست شرکت کردند.

معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه با توجه به تأکیداتی که مطرح است تصمیم گرفته شد بر اساس زمان بندی که به کارگزاران و مدیران عامل دادیم، دوستان روی آن سی پی امی که تعریف کردیم کار نمایند تا جلسات اختصاصی در خود باشگاه ها در آینده با حضور بنده برگزار گردد. قدم بعدی اصلاح ساختار اقتصادی است که کارگزاران دو شرکت باید برنامه مدونی را ظرف زمانی مناسب که با هماهنگی هیئت مدیره و مدیرعامل انجام خواهد شد به ما ارائه نمایند که این جلسه بر مبنای این انجام شد.

تقی زاده تأکید کرد: با توجه به مصوبه مجمع عمومی دو شرکت برای روند فرایند و نحوه افزایش سرمایه دو شرکت که از سوی کارگزاران مطرح شده بود، قرار شد در جلسه آینده راهکار های اجرایی را اعلام نمایند که این هم یکی از آن مباحثی بود که بایستی این دو شرکت انجام می دادند. پیگیری های لازم در بحث حقوقی هم با تعامل بین واحدهای حقوقی دو شرکت و واحد حقوقی وزارت ورزش و جوانان به منظور مستندسازی و تثبیت مالکیت استادیوم های مرغوب کار و درفشی فر برای دو باشگاه انجام خواهد شد.

او با اشاره به تأکید وزیر ورزش و جوانان در مورد این موضوع ادامه داد: دکتر سلطانی فر تأکید کردند این موضوع حتماً به وسیله اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به طور جدی پیگیری گردد. همچنین قرار شد معین تکلیف بند های مشروطی که در گزارش حسابرسی کاملاً معین شده بود با هماهنگی مدیران عامل و ریاست هیئت مدیره های هر دو شرکت سریعاً حل گردد.

تقی زاده گفت: اراده و تأکید بر این است که اگر این دو شرکت امروز واگذار شوند بهتر از فرداست و چون این نگاه از سوی وزارت ورزش و جوانان بالاخص آقای وزیر وجود دارد احساس می کنم که ان شاءالله خبرهای خوشی را تا آخر سال خواهیم داشت.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17019

به "تقی زاده: تا انتها سال خبرهای خوشی از واگذاری استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقی زاده: تا انتها سال خبرهای خوشی از واگذاری استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید