تنها راه کاهش آسیب های اجتماعی تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، علیرضا رزم حسینی شنبه عصر در یکصد و بیست و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام آدینه مشهد برگزار گردید، اظهار کرد: تنها راه برون رفت از شرایط موجود و کاهش آسیب های اجتماعی، تحقق الگوی اقتصاد مقاومتی است و براساس برنامه ریزی وزارت کشور، این الگو سه شنبه هفته جاری در 31 شهرستان کشور عملیاتی خواهد شد و امیدواریم نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد.

تنها راه کاهش آسیب های اجتماعی تحقق اقتصاد مقاومتی است

وی اضافه کرد: به دنبال برگزاری جلسات بدون خروجی و تشریفاتی نیستیم و هر یک از دستورکارهای شورای فرهنگی عمومی باید به خروجی قابل ارزیابی منتهی گردد تا در آینده بتوان میزان اثرگذاری تصمیمات شورا بر روی شاخص های فرهنگی و اجتماعی را سنجش کرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: باید در جلسات شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی به صورت تعیین مسائل فرهنگی و اجتماعی مبتلا به آحاد مردم به ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی احصا شده و برای حل و فصل مسائل موجود، تقسیم کار بین دستگاهی انجام گیرد.

وی تاکید نمود: متأسفانه در نتیجه موازی کاری های بین بخشی، گاهی اوقات دستگاه های اجرایی مسئولیت های خود را به گردن دیگر نهادها می اندازند درحالی که همه دستگاه ها در حوزه آسیب های اجتماعی مسئولیت دارند و باید در این زمینه نقش آفرینی نمایند.

رزم حسینی در مورد طرح ارائه شده در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع فرهنگ سلامت گفت: در ارائه آمارهای مربوط به حوزه بهداشت و سلامت نباید سانسور داشته باشیم و قطعاً ارائه گزارش های این چنینی نه تنها موجب تضعیف انقلاب نخواهد شد بلکه با تدوین راهکارهای اجرایی و برطرف مسائل، زمینه تقویت انقلاب را هم فراهم خواهد نمود.

استاندار خراسان رضوی همچنین با اشاره به نزدیک شدن ایام تعطیلات عید نوروز گفت: ستاد هماهنگی خدمات سفر در استانداری فعال و جلساتی هم در این زمینه تشکیل شده است تا نحوه خدمت رسانی به زائران در ایام پیش رو، به صورت ویژه مورد آنالیز قرار گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4998

به "تنها راه کاهش آسیب های اجتماعی تحقق اقتصاد مقاومتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها راه کاهش آسیب های اجتماعی تحقق اقتصاد مقاومتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید