توزیع بیش از 13 هزار تن انواع نهاده های دامی در استان قم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، علی اصغر همت با تأکید بر اجرای سیاست های دولت در حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گفت: یکی از اقدامات مهم معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان در جهت حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان توزیع و تخصیص به موقع انواع نهاده های کشاورزی در استان است.

توزیع بیش از 13 هزار تن انواع نهاده های دامی در استان قم

وی از تخصیص 13 هزار و 300 تن انواع نهاده های دامی در استان اطلاع داد و اضافه کرد: 13 هزار و 300 تن انواع نهاده های دامی بین دامداران، کارخانجات خوراک دام و واحدهای طیور در حال توزیع است و در حال حاضر در استان از نظر تأمین انواع نهاده های مسئله ای وجود نداشته و کمبودی در استان نیست.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی قم اعلام نمود: نهاده های توزیع شده دامی شامل جو، ذرت و کنجاله سویا بوده که بین دامداران، کارخانجات خوراک دام و واحدهای طیور توزیع شده است.

وی در ادامه به اهمیت اجرای سیاست های تنظیم بازار در استان اشاره نمود و گفت: همچنین در راستای سیاست های تنظیم بازار از اواسط دی ماه تاکنون حدود 260 تن مرغ گرم و 45 تن تخم مرغ به قیمت مصوب در سطح شهر قم توزیع شده است.

همت با توجه به نهاده توزیع شده در استان و جوجه ریزی انجام توضیح داد: با توجه به جوجه ریزی انجام شده و از طرفی مساعدت در تأمین بخشی از نهاده ها، مسئله ای بابت تأمین مرغ و تخم مرغ در ایام پایانی سال وجود ندارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4156

به "توزیع بیش از 13 هزار تن انواع نهاده های دامی در استان قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از 13 هزار تن انواع نهاده های دامی در استان قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید