خبرنگاران بستری بیماران کرونایی در مازندران رکورد زد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ساری - خبرنگاران - با وجود اینکه تعداد بیماران بستری کرونایی در بیمارستان های مازندران طی 18روز اخیر فرایند افزایشی داشت ، اما امروز سه شنبه با ثبت 206 بیمار بستری جدید ، رکورد جدیدی را از زمان اجرای طرح محدودیت های جامع بر جای گذاشته است.

خبرنگاران بستری بیماران کرونایی در مازندران رکورد زد

به گزارش خبرنگاران ، پیش از این بیشترین تعداد بیماران جدید کووید-19 بستری در یک روز مربوط به 16 آذر با 196 نفر بود.

بر اساس تازه ترین گزارش ستاد مقابله با ویروس کرونا مازندران که عصر امروز منتشر شد، در 24 ساعت گذشته 206 بیمار جدید مشکوک کرونایی بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

طبق این گزارش در همین مدت 198 بیمار کرونایی نیز به دلیل بهبود شرایط بالینی از بیمارستان های سراسر استان مرخص شدند و تکمیل فرایند درمانی خود را در منزل ادامه می دهند.

همچنین در مجموع هم اکنون 987 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های مازندران بستری هستند که از این تعداد 194 بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

طرح محدودیت های کرونایی مازندران که از یکم آذر به طور همزمان با سراسر کشور آغاز شد ، اکنون هجدهمین روز خود را سپری می کند ؛ طرحی سختگیرانی برای کنترل زنجیره انتقال ویروس کرونا که شامل ممنوعیت شدید تردد افراد غیربومی ، بسته بودن مشاغل به غیر از سطح یک در شهرهای قرمز و منع تردد از ساعت 21 در شهرهای قرمز و نارنجی بود.

مازندران نیز در حالی روز 30 آبان ماه به عنوان استان قرمز از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تشخیص داده شد که 751 بیمار کرونایی بر تخت های بیمارستانی استان بستری بودند و از آن تعداد 188 بیمار به دلیل شرایط وخیم تنفسی در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شدند.

بر اساس تحلیل آمارهای رسمی ستاد مقابله با ویروس کرونا مازندران ، از آغاز اجرای طرح جامع محدودیت های کرونایی در یکم آذر تا 18 همین ماه فرایند بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های سراسر استان 14 روز افزایشی بود و تنها چهار روز با کاهش روبرو بود.

بیشترین تعداد بستری در این مدت هم علاوه بر امروز و 16 آذر مربوط به 9 آذر با 186 بیمار جدید و 6 آذر ماه با 181 نفر بود. همچنین به طور میانگین از آغاز اجرای طرح محدودیت های جامع تا به امروز روزانه حدود 13 نفر بر بیماران بستری کرونایی در بیمارستان های استان اضافه شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47413

به "خبرنگاران بستری بیماران کرونایی در مازندران رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بستری بیماران کرونایی در مازندران رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید