خبرنگاران ممنوعیت حضور شهروندان در بوستان پردیسان تهران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با تاکید بر رعایت توصیه های بهداشتی برای مقابله با کرونا گفت: از صبح امروز هر گونه تجمع انسانی و تردد در بوستان طبیعت پردیسان تهران تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

خبرنگاران ممنوعیت حضور شهروندان در بوستان پردیسان تهران

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ جمشید محبت خانی گفت: در روزهای اخیر شاهد حضور قابل توجه و غیرمنطقی خانواده ها و شهروندان در بوستان طبیعت پردیسان بودیم که این حضور، سلامت عمومی جامعه را با خطر آلودگی به کرونا ویروس روبه رو می نماید.

وی با مقایسه آمار جمعیتی این پارک در فروردین ماه امسال و 98 ادامه داد: در حال حاضر جمعیت پیاده و خودرویی حاضر در بوستان طبیعت پردیسان با افزایش 10 برابری روبرو شده است.

محبت خانی تاکید نمود: افزایش جمعیت و نزدیکی شهروندان در بوستان ها که با هدف ورزش، پیاده روی، دوچرخه سواری، گذران اوقات فراغت و یاری به ارتقاء سلامت جسم و روح انجام می گردد، سلامتی آن ها را در معرض تهدید قرار داده است.

به منظور حفظ سلامت جامعه (با هماهنگی های به عمل آمده) مقرر است از صبح امروز پارکینگ های بوستان طبیعت پردیسان مسدود و بعضی بوفه ها که اقدام به ارائه خدمات می کردند تعطیل گردد. نیروهای پلیس، محیط بان ها و سایر نیروهای مسلح با به خطر انداختن سلامت خود شبانه روز کوشش می نمایند سلامت عمومی جامعه حفظ و سطح آلودگی کاهش یابد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور اضافه کرد: شهروندان هم ضمن همکاری با پلیس توصیه های بهداشتی و پزشکی را که از منابع رسمی و رسانه ملی اطلاع رسانی می گردد، جدی بگیرند؛ با عایت این توصیه ها و تدابیر اعلامی، سلامتی خود و دیگران را به خطر نیاندازند و از حضور در پارک ها و بوستان ها بنا به هر دلیل خودداری نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26589

به "خبرنگاران ممنوعیت حضور شهروندان در بوستان پردیسان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ممنوعیت حضور شهروندان در بوستان پردیسان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید