خبرنگاران نایب رییس شورای شهر: ورودی های همدان مسدود شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، همدان- خبرنگاران- نایب رییس شورای اسلامی شهر همدا گفت: توییت محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نشان از حجم مسافرپذیری در همدان دارد و از مسوولان می خواهیم ورودی های این شهر را مسدود کنند.

خبرنگاران نایب رییس شورای شهر: ورودی های همدان مسدود شود

حمید بادامی نجات روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: آمار اعلام شده از سوی وزیر ارتباطات مبنی بر مسافرپذیری همدان در بین استان های صدر کشور باعث نگرانی مردم استان شده و انتظار داریم شورای تامین و در راس آن استاندار همدان چاره اندیشی کنند.

وی اضافه کرد: نباید اجازه دهند غیربومی ها وارد همدان شوند و این حداقل اقدام در کنترل شرایط بحرانی شیوع کرونا است.

بادامی نجات اضافه کرد: نظارت مستمر بر هتل ها، مهمانپذیرها و خانه مسافرها نیز باید در دستور کار قرار بگیرد تا در صورت هرگونه تخلف، دستور پلمب صادر شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: بسته شدن تمامی مراکز گردشگری و اقامتی شهر نیز خواسته مردم است و سخت گیری در این زمینه باعث خودداری مسافران از هرگونه اقامت می شود.

وی یادآور شد: البته هستند شماری از همدانی ها که در روستاها و شهرهای خارج از استان ساکن هستند و در این ایام برای بازدید اقوام و دوستان به منازل آنها در همدان عزیمت می کنند که این شرایط هم در شیوع کرونا نگران کننده است.

بادامی نجات اضافه کرد: از شهروندان همدانی می خواهیم تا در این زمینه نیز همکاری لازم را داشته باشند و تا حد امکان توصیه کنند در شرایط بحرانی اقوام آنها به این شهر سفر نکنند.

بر اساس نتایج و یافته های آزمایشگاهی، از ظهر دیروز تا امروز 966 مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به 20 هزار و 610 تن افزایش یافت.

همچنین براساس این گزارش هفت هزار و 635 نفر از بیماران کرونایی در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

همچنین با جان باختن 123 نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به هزار و 556 نفر رسید.

موارد جدید بیماران کرونا در کشور به تفکیک استان ها نیز اعلام شده است که در استان همدان 27 نفر جدید به آمار مبتلایان اضافه شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26088

به "خبرنگاران نایب رییس شورای شهر: ورودی های همدان مسدود شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نایب رییس شورای شهر: ورودی های همدان مسدود شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید