خسرویار: زحمات زنان ایرانی به بار نشست، ذهنیت ها را تغییر دادیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی بهترین بازیکنان، مربیان، فدراسیون ها و تیم های آسیایی در سال 2019 میلادی را گفت که کتایون خسرویار مربی تیم بانوان ایران هم به عنوان کاندیدای بهترین مربی زن سال آسیا انتخاب شده است.

خسرویار: زحمات زنان ایرانی به بار نشست، ذهنیت ها را تغییر دادیم

کتایون خسرویار در مصاحبه با خبرنگاران در واکنش به قرار گیری نامش در بین نامزدهای بهترین مربی زن سال آسیا گفت: انگار تمام زحمات فدراسیون و خانم های ایرانی به بار نشست و فوتبال زنان ایرانی در سطح بالاتری نهاده شد و این بسیار برای ما مهم و حائز اهمیت بود.

وی ادامه داد: از این به بعد هر کشوری که تصمیم به برگزاری ملاقات محبت آمیز بگیرد یا تورنمنتی برگزار کند از ایران نیز دعوت خواهد نمود و دیگر فکر نمی نمایند تیم ایران کیسه گل است که فقط گل بخورد.

سرمربی پیشین تیم بانوان ایران ادامه داد: امیدوارم بتوانم دیدگا مثبتی به سمت ایران مخصوصا در آمریکا و غرب بسازم و دختران ایرانی بیش تری را جذب فوتبال کنم.

خسرویار در انتها درباره شرایط تیمش ReignFC در سیاتل آمریکا نیز گفت: در بالاترین سطح لیگ آمریکا مشغولم و تا به امروز 3 پیروزی، 4 مساوی و دو باخت کسب کردیم و در هفته جاری نیز 2 بازی بسیار سخت در پیش داریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17827

به "خسرویار: زحمات زنان ایرانی به بار نشست، ذهنیت ها را تغییر دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسرویار: زحمات زنان ایرانی به بار نشست، ذهنیت ها را تغییر دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید