دارمیان: مورینیو و فن خال اثرات مثبتی روی من گذاشتند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدافع پیشین منچستریونایتد از دو سرمربی پیشین این تیم تمجید کرد.

دارمیان: مورینیو و فن خال اثرات مثبتی روی من گذاشتند

به گزارش خبرنگاران، متئو دارمیان که در این تابستان پس از چهار سال حضور در منچستریونایتد به پارما ایتالیا پیوست، در گفت وگو با سایت توتو مرکاتو وب ایتالیا در تمجید از دو سرمربی پیشین شیاطین سرخ که زیرنظر آنها سابقه بازی دارد، گفت: فن خال و مورینیو مربیان بزرگی هستند. آنها به عناوین متعددی دست یافته اند که شما به خوبی به آنها واقف هستید. مورینیو و فن خال اثرات مثبتی روی من گذاشتند، به همین خاطر قدردان آنها هستم.

وی اضافه نمود: انتخاب انگلیس برای بازی کردن، تصمیم آسانی بود. بازی برای چنین باشگاه مهمی مایه غرور بود و البته مسئولیت هم داشت، چون پوشیدن پیراهن تیمی پرافتخار مسئولیت بالایی دارد. بازی برای منچستریونایتد تجربه ای که دوست دارم دوباره آن را تجربه کنم چون برای دوران حرفه ای ام خیلی خوب بود. من به انگلیس رفتن تا خودم را با فرهنگ و فوتبالی متفاوت به چالش بکشم که باعث پیشرفتم در زمین و خارج از زمین شد.

این مدافع ایتالیایی در خاتمه اعلام کرد: دو سال اول در منچستریونایتد بیشتر فرصت بازی پیدا می کردم اما در یک سال و نیم بعدش کمتر به من بازی رسید، در نهایت رویای بازی کردن من را به ترک منچستریونایتد ترغیب کرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13674

به "دارمیان: مورینیو و فن خال اثرات مثبتی روی من گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارمیان: مورینیو و فن خال اثرات مثبتی روی من گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید