دکتر امینی: سهراب مرادی حدودا یک ماه در هانوفر خواهد بود، همچنان نظرم روی جراحی نیست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پزشک معالج قهرمان وزنه برداری ایران در مرکز پزشکی هانوفر آلمان با تاکید بر اینکه از نظرات دیگر متخصصان پزشکی نیز استفاده خواهد نمود، گفت: بعد از معاینه سهراب مرادی همچنان نظرم این است که نیازی به جراحی نیست.

دکتر امینی: سهراب مرادی حدودا یک ماه در هانوفر خواهد بود، همچنان نظرم روی جراحی نیست

به گزارش خبرنگاران، امید اول وزنه برداری ایران در المپیک 2020 توکیو برای پیگیری امور درمانی و مصدومیتش راهی هانوفر آلمان شده است.

درحالیکه نظر بسیاری از پزشکان داخلی این بود که او بعد از آسیب دیدگی دیسک کمر، باید جراحی کند، اما دکتر امینی نظری غیر از این داشت و به همین دلیل سهراب مرادی راهی آلمان شده و روز گذشته (شنبه) در مرکز پزشکی او سی سی هانوفر مورد معاینه نهاده شد.

دکتر امینی در این خصوص گفت: خیلی خوشحالم که قهرمان ملی مان به هانوفر آمده، برای اولین بار یک ماه پیش در جریان مصدومیت او نهاده شدم. عکس هایش را دیدم و به وسیله دوستان بیشتر از وضعیتش آگاه شدم. همکارانم که برای شان خیلی ارزش قائلم پیشنهاد جراحی داشتند، اما من بعد از دیدن عکس ها با چند تن از همکارانم مشورت کردم و با توجه به اینکه تا المپیک 18 ماه فرصت داریم، کوشش ما این است که هر جور شده او را بدون روش جراحی به وزنه برداری برگردانیم، این برای ما خیلی بهتر است. خوشبختانه امروز صبح به مطب آمد و عکس جدید در اختیارمان نهاده شد و معاینه شد. همچنان نظرم این است که نیازی به جراحی نداریم.

این جراح ارتوپد و فوق تخصص پزشکی ورزشی ادامه داد: ما با برنامه ای که می ریزیم و کار را از همین امروز هم آغاز کردیم، با سرم ها و داروها و ماساژ و دیگر موارد سعی می کنیم مشکل رفع گردد و حتی بتواند از فردا با کاردرمانی و تمرین اولیه، استارت را برای المپیک توکیو بزند.

دکتر امینی در پاسخ به این سوال که آیا نیازی به مشورت با دیگر پزشکان هست نیز گفت: من قول داده بودم که این کار انجام گردد. صددرصد پروژه بزرگی است و سهراب مرادی سرمایه ملی است. همگی باید این مسئله را جدی بگیریم و به همین دلیل از نظر همه دوستان و متخصصان مغز و اعصاب و ارتوپد و توانبخشی و فیزیوتراپی حتما استفاده خواهیم کرد و هر مسئله ای به نفع او باشد که به رکوردهایش برسد انجام خواهیم داد.

وی در سرانجام در خصوص اینکه حضور سهراب مرادی در هانوفر آلمان چه مدت خواهد بود، توضیح داد: حدود سه تا 4 هفته روند درمانی اینجا سپری خواهد شد تا باقی کارهای درمانی و تمریناتش را در تهران پیگیری کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5597

به "دکتر امینی: سهراب مرادی حدودا یک ماه در هانوفر خواهد بود، همچنان نظرم روی جراحی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر امینی: سهراب مرادی حدودا یک ماه در هانوفر خواهد بود، همچنان نظرم روی جراحی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید