رضایی: فقط روس ها و ژاپنی ها با تیم اصلی شان به جام جهانی کشتی می آیند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: تیم ها با هر ترکیبی که به جام جهانی بیایند، برای کشتی گیران ما نباید تفاوتی داشته باشد و آنها باید توانمندی شان را در روسیه نشان دهند.

رضایی: فقط روس ها و ژاپنی ها با تیم اصلی شان به جام جهانی کشتی می آیند

علیرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اردوهای تیم های امید اعزامی به جام جهانی و قهرمانی آسیا گفت: اردوی امیدها روز سه شنبه تمام شد و از 12 اسفند دور جدید تمرینات شروع خواهد شد. تیمی که قرار است به جام جهانی برود تا روز اعزام به روسیه تمریناتش را در خانه کشتی دنبال می نماید اما تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا روز 20 اسفند اردو را ترک نموده و مجددا از 24 اسفند تا روز اعزام به مغولستان در خانه کشتی حاضر خواهند شد.

وی در خصوص میزان آمادگی امیدها تاکید نمود: خوشبختانه بچه ها شرایط خوبی دارند و با انگیزه خوبی تمرینات را دنبال می نمایند. امیدوارم در هر دو جامی که پیش روی امیدها قرار گرفته است، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نایب رئیس فدراسیون کشتی با توجه به اعلام ترکیب تیم ها در جام جهانی اعلام کرد: با توجه به ترکیبی که اعلام شده، روسیه و ژاپن با نفرات اصلی شان در جام جهانی شرکت خواهند کرد و باقی تیم ها با جوانان و نفرات و دوم و سوم شان به روسیه می آیند. ما از ابتدا به فکر قهرمانی نبودیم و هدف اصلی این بوده که بچه ها فرصتی داشته باشند که خودشان را نشان دهند. تیم ها با هر ترکیبی که بیایند، برای کشتی گیران ما نباید تفاوتی داشته باشد و آنها باید توانمندی شان را نشان دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4941

به "رضایی: فقط روس ها و ژاپنی ها با تیم اصلی شان به جام جهانی کشتی می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: فقط روس ها و ژاپنی ها با تیم اصلی شان به جام جهانی کشتی می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید