روزنامه الرایه: پرسپولیس به قدرت و هوش بازیکنانش متکی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، در یکی از ملاقاتهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و از ساعت 21:15 امروز چهارشنبه پرسپولیس ایران با پاختاکور ازبکستان ملاقات می نماید.

روزنامه الرایه: پرسپولیس به قدرت و هوش بازیکنانش متکی است

روزنامه الرایه قطر در تحلیل خود درباره قدرت دو تیم نوشت:

تیم پاختاکور به قدرت بازیکنان و آمادگی جسمانی بالایی که دارد، وابسته است که به آنها یاری کرد تا تیم استقلال را در مرحله یک هشتم با نتیجه 2 بر یک شکست بدهند. در این تیم تعدادی بازیکن برجسته از جمله ارین دردوک، دراگان سران، ایگور کریمتس، سردار صابرخودجائف، فرخ سیفی اف، خوجی اکبر علیجانوف و سویونوف حضور دارند.

از طرف دیگر تیم پرسپولیس برای رقم زدن تفاوت ها به قدرت و هوش بازیکنان خود متکی است همانطور که این تیم پیروز شد در دقایق پایانی بازی با السد که تیم قدرتمندی است، با ضربه سر علی علیپور به پیروزی برسد.

مربی پرسپولیس روی کار تیمی حساب باز می نماید و فضای بین خطوط این تیم را بسیار نزدیک می نماید. این موضوع باعث می گردد آنها توپ را در اختیار داشته باشند. این تیم شامل حامد لک در دروازه به همراه شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان و بشار رسن ستاره عراقی است که یکی از خطرناکترین بازیکنان سمت راست محسوب می گردد.

همچنین این تیم شامل دو بازیکن ستونی یعنی احمد نوراللهی و احسان پهلوان و مهاجمانی چون وحید امیری و عیسی آل کثیر است به همراه سایر نفرات یعنی میلاد سرلک، سعید آقایی و سیامک نعمتی.

به گزارش خبرنگاران، البته سیامک نعمتی در بازی امروز مقابل پاختاکور به خاطر دریافت کارت قرمز در بازی قبل محروم است و کوشش پرسپولیس برای برطرف محرومیت او تا صبح امروز ثمری نداشته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41421

به "روزنامه الرایه: پرسپولیس به قدرت و هوش بازیکنانش متکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه الرایه: پرسپولیس به قدرت و هوش بازیکنانش متکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید