رژیم غذایی گیاهی به مقابله با دیابت نوع2 یاری می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، به گفته محققان دانشگاه لندن، رژیم غذایی گیاهی علاوه بر بهبود سلامت بدن، موجب کاهش فاکتورهای پرخطر ابتلا به دیابت نوع2 و بیماری های قلبی می گردد.

رژیم غذایی گیاهی به مقابله با دیابت نوع2 یاری می نماید

در این مطالعه، محققان وضعیت 433 فرد را که در اواسط دهه 50 سال زندگی شان بودند آنالیز کردند. نتایج مطالعه آشکار ساخت کیفیت زندگی، از هر دو لحاظ جسمی و احساسی، به شکل قابل توجهی بهبود یافت و علائم افسردگی نظیر دردهای عصبی هم در افراد بعد از پیروی از رژیم غذایی گیاهی بهبود قابل توجهی داشت.

محققان مصرف سیب زمینی شیرین را به افراد دیابتی توصیه می کنند. سیب زمینی شیرین در مقایسه با سیب زمینی سفید فیبر بیشتری دارد. افراد مبتلا به دیابت نوع2 می توانند با مصرف این نوع سیب زمینی میزان قندخون شان را کنترل کنند.

مصرف غلات کامل نظیر جودوسر، برنج قهوه ای و گندم برای افراد مبتلا به دیابت سودمند است چراکه سرشار از فیبر محلول بوده و هضم شان بطول می انجامد.

سبزیجات به رنگ سبز تیره نظیر کلم بروکلی، اسفناج، کلم و انواع سبزی های دیگر هم مملو از فیبر و منیزیم هستند که به تنظیم میزان قندخون یاری نموده و می توانند روند جذب گلوکز را کُند کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2146

به "رژیم غذایی گیاهی به مقابله با دیابت نوع2 یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رژیم غذایی گیاهی به مقابله با دیابت نوع2 یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید