سرمربی خیبر خرم آباد: فدراسیون با قانون من درآوردی سعید آقایی را بخشید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد می گوید چون شایان مصلح مصدوم شد، فدراسیون محرومیت سعید آقایی را بخشید تا او بتواند سپاهان را برابر خیبر همراهی کند.

سرمربی خیبر خرم آباد: فدراسیون با قانون من درآوردی سعید آقایی را بخشید

به گزارش خبرنگاران، مهرداد خادمی، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد بعد از شکست 3 بر صفر تیمش برابر سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: فکر می کنم بازی گذشته سپاهان را که نگاه کنید خط دفاعی سپاهان بالای 100، 150 و 200 بازی در لیگ برتر دارند و خیلی از آن ها بازیکنان بزرگی هستند. در طول هفته به بازیکنانم گفته بودم اگر بتوانیم اشتباه فردی نکنیم و 20 تا 30 دقیقه ابتدایی بازی را گل نخوریم می توانیم با برنامه بهتری پیش برویم.

او ادامه داد: متاسفانه امروز گل اول سپاهان را روی یک حادثه دریافت کردیم. برنامه ما این بود که کیانی را کنترل کنیم چون این بازیکن نبض تیم سپاهان بود اما متاسفانه نتوانستیم در این زمینه خوب کار کنیم.

سرمربی خیبر اضافه نمود: تیم من امروز عملکرد خوبی داشت و از بازیکنانم راضی هستم. هر چند که در دقایقی از بازی که قرار بود بازیکنان با تجربه تیم تعادل را به بازی برگردانند پیروز نبودیم و گل های دوم و سوم سپاهان را به آن ها تقدیم کردیم. در حالی که اگر می توانستیم نتیجه یک بر صفر را حفظ کنیم احتمال داشت که بتوانیم به سپاهانی ها گل بزنیم که در نهایت تمرکز خود را از دست دادیم و گل های بعدی را دریافت کردیم.

خادمی بیان نمود: خوشحالم که بعد از مدت ها مردم شهرم از فوتبال لذت بردند و تیم ما نیز به بازی پیش روی خود در لیگ فکر می نماید.

او اظهار کرد: در حالی که سعید آقایی محروم بود اما فدراسیون فوتبال با یک قانون من درآوردی به دلیل مصدومیت شایان مصلح، محرومیت سعید آقایی را بخشید و به او اجازه بازی داد. در خصوص درگیری پیش آمده بین نیمکت ها نیز رفتاری از سوی سپاهانی ها رخ داد که جواب آن ها داده شد. تمام فکر و ذکر تیم ما روی لیگ است تا بتوانیم صندلی خوبی را به دست آوریم و تنها به صعود فکر می کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14499

به "سرمربی خیبر خرم آباد: فدراسیون با قانون من درآوردی سعید آقایی را بخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی خیبر خرم آباد: فدراسیون با قانون من درآوردی سعید آقایی را بخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید