سلطانی فر: تلاشمان این است که مردم با تقویت جسمانی با کرونا مقابله کنند.

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاشمان بر این است که با دستورالعمل های مختلف، شرایطی را بوجود آوریم که مردم با ماندن در خانه هایشان ورزش کرده و با تقویت جسمانی با این ویروس مقابله کنند.

سلطانی فر: تلاشمان این است که مردم با تقویت جسمانی با کرونا مقابله کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر با تبریک ایّام با سعادت ماه رجب و ولادت حضرت علی علیه السلام و با ابراز امیدواری از بهره گیری از فیوضات ماه رجب و شعبان و آماده شدن برای ماه مهمانی خدا گفت: در آستانه سال جدید مردم در حال مبارزه با ویروس کرونا و آثار و عوارض این ویروس منحوس هستند که در این رابطه جمعی از همکاران ما گرفتار شدند و تعدادی هم متاسفانه جان خود را از دست دادند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: لازم است از همه بویژه مدافعان عرصه سلامت از جمله پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران، بخش های مختلف بهداشت و درمان و همه کسانی که در سایر نهاد ها و وزارتخانه ها در حال خدمت و مبارزه هستند، تشکر کنم. مجموعه دولت، نظام، نیرو های مسلح درگیر هستند و تلاش ویژه ای دارند تا با آثار و عوارض گسترش این ویروس منحوس مقابله کنند.

سلطانی فر گفت: جامعه ورزش هم تمام توان خود را برای این موضوع به کار بسته است. ما ضمن آنکه تلاش کردیم با تعطیلی مسابقات و تعطیلی باشگاه ها از گسترش در بین مردم و جوانان و ورزشکارانمان خودداری، پرهیز و مقابله کنیم؛ تلاشمان همچنین بر این است که با دادن دستورالعمل های مختلف، شرایطی را بوجود آوریم که مردم با ماندن در خانه های خودشان ورزش کنند و با تقویت جسمانی با این ویروس مقابله کنند.

وزیر ورزش و جوانان شرح داد: در هر صورت چیزی که لازم است مدنظر قرار بگیرد هماهنگی با سیاست های عمومی مملکت، رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه در خانه ماندن و پرهیز از حضور در تجمعات و جلسات مختلف است تا بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن با آثار و عوارض این ویروس مقابله کنیم و ان شالله هر چه زودتر شر این بلیه را از کشور خودمان دور کنیم.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24688

به "سلطانی فر: تلاشمان این است که مردم با تقویت جسمانی با کرونا مقابله کنند." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: تلاشمان این است که مردم با تقویت جسمانی با کرونا مقابله کنند."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید