شمسایی: یک ایرانی هستم و هیچ وقت کشورم را ترک نمی کنم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: در سال 2002 پیشنهاد کشور آمریکا را برای اقامت در آمریکا رد کردم. من یک ایرانی هستم و هیچ وقت کشورم را ترک نمی کنم.

شمسایی: یک ایرانی هستم و هیچ وقت کشورم را ترک نمی کنم

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، وحید شمسایی در گفت وگو با فارس در خصوص حضور تیم فوتسال مس سونگون در باشگاه های آسیا و دنیا گفت: مسابقات جام باشگاه های آسیا و دنیا دیگر تمام شده و ما باید از پیروزی ها و شکست های خود در تورنمت های بین المللی درس بگیریم. فوتسال یا فوتبال و ... همواره یک طرفش پیروزی است و یک طرف شکست؛ ابتدا جا دارد از کادر فنی و بازیکنان تیم بزرگ مس بابت حضورشان در این دو تورنمنت تشکری داشته باشم. این تیم زحمت خود را در این مسابقات کشید و همه ما باید به این تیم یک خسته نباشید جانانه بگوییم.

وی در ادامه گفت: با توجه به بازی های خوب مس در این چند سال اخیر همگان توقع داشتند که این تیم قهرمان گردد و همین موضوع بود که کمی بازیکنان و کادر فنی این تیم را به استرس واداشته بود. من بازی اول و دوم این تیم را در جام باشگاه های دنیا دیدم آنها عملکرد خوبی داشتند و فکر می کنم به دلیل حضور در جام باشگاه های آسیا خسته بودند. جام باشگاه های دنیا تجربه بسیار خوبی برای آنها در آینده خواهد بود.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال اضافه کرد: هیچ چیز از ارزش های تیم مس کم نمی گردد. لذت و شیرینی فوتسال به همین برد و باخت ها است مسئولان این باشگاه باید به فکر بازی های جدید خود در لیگ برتر فوتسال باشند. بالاخره هم مسابقات جام باشگاه های آسیا و هم جام باشگاه های دنیا دیگر تمام شد و بازیکنان این تیم باید ذهن خود را به دو تورنمنت برگزار شده پاک نمایند. تیم مس بازیکنان بزرگی دارد و مطمئن هستم آنها در آینده مجدداً حرف های زیادی هم در آسیا و هم در جام باشگاه های دنیا خواهند داشت.

شمسایی همچنین در خصوص حضور بعضی از ورزشکاران به عنوان پناهنده در خارج از کشور گفت: آنهایی که من را می شناسند و اطلاع دارند در سال 2002 در آمریکا به من و خانواده ام پناهندگی دادند اما من قبول نکردم به این دلیل که یک ایرانی هستم و کشورم را دوست دارم و حاضر نیستم به هر دلیلی این کشور را ترک کنم.

وی همچنین در خصوص استعفایش در کمیته فنی فوتسال گفت: من در گفت وگو با همه رسانه ها رسماً استعفای خودم را از کمیته فنی اعلام کردم. کمیته فنی آدم های بزرگی هستند و امیدوارم با آمدن ساکت به خاطر برشی و نفوذی که در فدراسیون دارد حال فوتسال خوب گردد. من موفقیت فوتسال را می خواهم و کاری هم به شخص و افراد خاصی ندارم. مهم بالا رفتن پرچم ایران در مجامع بین المللی است و من فکر می کنم آمدن ساکت به کمیته فنی را فوتسالی ها به فال نیک بگیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12826

به "شمسایی: یک ایرانی هستم و هیچ وقت کشورم را ترک نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمسایی: یک ایرانی هستم و هیچ وقت کشورم را ترک نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید