صنعت زیرساخت گردشگری نمک درمانی در گرمسار راه اندازی می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهوش کمالی در تبادل نظر با خبرنگاران، در حاشیه بازدید منوچهر رزم جو معاون سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از غار نمکی گرمسار ضمن بیان اینکه نخستین صنعت گردشگری نمک درمانی در این منطقه راه اندازی می گردد، ابراز کرد: با اجرای پروژه گردشگری با موضوع غارهای نمکی، این شهرستان به قطب گردشگری کشور تبدیل می گردد.

صنعت زیرساخت گردشگری نمک درمانی در گرمسار راه اندازی می گردد

وی بابیان اینکه پروژه گردشگری سلامت به عنوان نخستین صنعت گردشگری نمک درمانی کشور در گرمسار اجرایی می گردد، اضافه نمود: درمجموع 13میلیارد تومان سرمایه گذاری در این پروژه پیش بینی شده که پنج میلیارد تومان از این مبلغ از محل تسهیلات رونق فراوری تأمین می گردد.

اشتغال 30 نفر به طور مستقیم

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گرمسار با تأکید بر لزوم پیگیری برای دریافت این تسهیلات گفت: احداث هتل نمکی، بخش نمک درمانی و صنایع دستی نمکی ازجمله طرح هایی است که در این راستا اجرا می گردد.

کمالی از اجرای فاز دوم توسعه ای این طرح در آینده اطلاع داد و گفت: سرمایه گذار این طرح برای اجرای طرح توسعه ای زمینی به مساحت 100 هکتار را از منابع طبیعی درخواست نموده که برای اتومبیل رانی، شتر سواری و پیست موتور سواری بهره برداری می گردد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح برای 30 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می نماید، افزود: این طرح می تواند در صنعت گردشگری سلامت با سایر کشورهای دنیا رقابت کند.

به گزارش خبرنگاران، بازدید از کارخانه پنبه، شرکت در جلسه آنالیز مسائل صنعت گردشگری گرمسار، بازدید از کارخانه فراوری خوراک دام شرکت تعاونی گرمسار و چند طرح گردشگری این شهرستان از برنامه های مهم سفر رزم جو به گرمسار است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4806

به "صنعت زیرساخت گردشگری نمک درمانی در گرمسار راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت زیرساخت گردشگری نمک درمانی در گرمسار راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید