طباطبایی: نه فردی به مجموعه کاراته اضافه شده و نه هروی از سرمربیگری استعفا کرده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس فدراسیون کاراته گفت: نه فردی به مجموعه کاراته اضافه شده و نه سید شهرام هروی از سمت سرمربیگری تیم ملی استعفا کرده است.

طباطبایی: نه فردی به مجموعه کاراته اضافه شده و نه هروی از سرمربیگری استعفا کرده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سید حسن طباطبایی گفت: تغییرات و رفت و آمدهای مدیریتی در هر سازمان یا فدراسیون ورزشی امری طبیعی است و گاهی برای بهبود شرایط نیاز است تغییراتی انجام شود اما تا بدین لحظه نه فردی به مجموعه کاراته اضافه شده و نه سید شهرام هروی از سمت سرمربیگری تیم ملی استعفا کرده است. هروی تا پایان المپیک 2020 توکیو سرمربی تیم ملی کاراته است و در تمرینات تیم ملی نیز حضور پیدا می کند.

وی افزود: هیچ چیز برای فدراسیون کاراته مهمتر از آرامش تیم ملی نیست. در سایه همین آرامش بوده که تیم ملی توانسته نتایج خوبی را بدست آورد. در این بین زحمات کادرفنی و ملی پوشان بر هیچ کس پوشیده نیست. آنها تا به امروز در راستا کسب سهمیه المپیک 2020 عملکرد خوبی داشته اند و باید از این پس نیز تمام توجه شان به مسائل فنی و پرهیز از حواشی باشد.

رئیس فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: تمرینات تیم ملی با حضور سید شهرام هروی تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت و سپس ملی پوشان برای حضور در هفتمین دوره رقابت های لیگ جهانی، راهی مادرید اسپانیا می شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17916

به "طباطبایی: نه فردی به مجموعه کاراته اضافه شده و نه هروی از سرمربیگری استعفا کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: نه فردی به مجموعه کاراته اضافه شده و نه هروی از سرمربیگری استعفا کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید