عارف: وقتی ژن های خوب هستند، چرا به کار نگیریم؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پسر عارف که به ژن خوب معروف شده، دست بردار نیست و خودش ترجیح می دهد سیبل انتقادها باشد. او در حاشیه نشست کمیسیون صلح و ورزش می گوید: وقتی ژن های خوب هستند، چرا به کار نگیریم.

عارف: وقتی ژن های خوب هستند، چرا به کار نگیریم؟

پسر عارف که به ژن خوب معروف شده، دست بردار نیست و خودش ترجیح می دهد سیبل انتقادها باشد. او در حاشیه نشست کمیسیون صلح و ورزش می گوید: وقتی ژن های خوب هستند که می توان در عرصه مختلف استفاده کرد چرا به کار نگیریم.

حمیدرضا عارف فرزند محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس در حاشیه اولین جلسه کمیسیون صلح و ورزش به اینکه گفته می گردد ژن خوب در ورزش است، اینطور واکنش نشان می دهد: این سوال احتیاج به شرح مفصل دارد که نمی توان در چند دقیقه پاسخ داد. خیلی به این موضوع پرداخته شد و وقتی برای شرح به من ندادند. صدا و سیما اسم من را آورد و مطالب خلاف واقع به من نسبت داد اما فرصت پاسخگویی نداد. وقتی ژن های خوب هستند که می توان در عرصه مختلف استفاده کرد چرا به کار نگیریم. مثلاً در هنر شجریان را داریم که ژن خوب همایون را دارد. اینکه چطور فردی نا عادلانه موضوع را مطرح می نماید باید ببینیم اهدافش چیست.

او درباره فعالیت کمیسیون صلح و ورزش نیز می گوید: امروز به مناسبت چهل سالگی انقلاب اولین جلسه را برگزار می کنیم. یکی از مباحثی که در دنیای امروز مطرح می گردد این است چطور با زبان بین المللی به دنیا عاری از خشونت یاری کنیم. ورزش می تواند به مردم برای تعامل یاری کند و دولت ها در این راستا فعالیت می نمایند. امیدوارم با تشکیل این کمیسیون با زبان ورزش به توسعه فرهنگ صلح یاری کنیم.

عارف در پاسخ به این پرسش که سر فصل های اجرایی شما چیست، می گوید: با توجه به منشور المپیک گفت و گوی سازنده را سر لوحه کارمان قراردادیم و از اساتید و چهره های مطرح ورزشی و هنری استفاده می کنیم.

4،280

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4500

به "عارف: وقتی ژن های خوب هستند، چرا به کار نگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عارف: وقتی ژن های خوب هستند، چرا به کار نگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید