فریبا: آشتی ملی رمز موفقیت تیم ملی درجام ملت ها است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران ، بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال خودش را دلسوز تیم ملی می داند درباره بازی با ونزوئلا حرف هایی به زبان می آورد: حقیقتاً دلم برای تیم ملی می سوزد چون شرایط تیم هایی که با ما می خواهند بازی نمایند از نظر فنی خیلی پایین است و این تیم ها مسئله ای برای تیم ملی کشورمان به وجود نمی آورند و شما دیدید ونزوئلا فشاری نیاورد و موقعیتی به آن شکل خلق نکرد که بگوییم آنها خوب بودند یا ضعف های ما نشان داده گردد. نیمه اول واقعاً کسل نماینده بود و چند بازیکن ما اصلاً در شرایط خوبی قرار نداشتند. نمی خواهم اسم بیاوریم ولی 4-5 بازیکن شرایط خوبی نداشتند و در حد و اندازه خوشان نبودند. شاید فشار در تمرینات زیاد بود و یا مسائل دیگری وجود دارد که ما نمی دانیم. ولی به نظر من برخی ها در حد و اندازه خودشان نبودند. فریبا با اشاره به سبک و سیاق کی روش ادامه داد: کی روش همیشه یک روشی دارد که قبل از تورنمنت ها تیمش را به رقبا نشان نمی دهد چون طبعاً حریفان یکدیگر را بررسی می نمایند. شاید در بازی با ونزوئلا هم هدف کی روش همین بود اما در مجموع بازی قشنگی ندیدیم و اگر تیم ملی با این شرایط وارد بازی های جام ملت ها گردد کار سخت می گردد. در مرحله اول تیم ها گردن کلفت نیستند ولی در مرحله دوم کار سخت است.

فریبا: آشتی ملی رمز موفقیت تیم ملی درجام ملت ها است

فریبا هم اعتقاد دارد که روش تیم ملی مقابل یمن نباید با بازی مقابل اسپانیا یکسان باشد: مربیان در ابتدا تیم های حریف شان را می بینند که سبک بازی تیم خودشان را عوض می نمایند. وقتی شما مقابل اسپانیا با آن سیستم بازی می کنید طبیعتاً با یمن نمی توانید همان سیستم را اجرا کنید. شاید این یک تمرین بوده که با تعداد نفرات بیشتری از لحاظ هجومی مقابل ونزوئلا بازی کند و به قول قدیمی ها شاید وقتی از عادت خارج شدیم بازی خوب از آب در نیامد.

فریبا در ادامه گفت وگو با فارس در خصوص اینکه آیا از این تیم می گردد انتظار قهرمانی داشت، گفت:ما باید قهرمان شویم. شکی نیست اگر بازیکنان به شرایط ایده آل برسند توانایی قهرمانی را داریم ولی اگر بعد از 42 سال قهرمانی می خواهیم باید بهتر عمل کنیم. ضمن آنکه بازی های تدارکاتی اساس فوتبال است. زمانی که ما می خواستیم به جام جهانی برویم با یوگسلاوی آن موقع که نفرات بسیار خوبی داشت و فرانسه و ولز بازی کردیم اما الان به خاطر تحریم ها کمی دست فدراسیون بسته است.

مربی سابق استقلال در خصوص خواسته کارلوس کی روش مبنی براینکه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال فضای به وجود آمده در ایران را تلطیف نمایند، گفت:از اتفاقات چند هفته اخیر کاملاً باخبر هستم. اما باید همه چیز را به دو جهت نگاه کرد اول باید دید کدام گروه طرف مقابل را تحریم کرد. این اول رسانه ها بودند که تیم ملی را تحریم کردند یا تیم ملی بود که رسانه ها را تحریم کرد. این نکته مهمی است ولی من حرف کی روش را قبول دارم چون به خاطر منافع فوتبال ایران و اینکه تیم ما بعد از 42 سال به دنبال قهرمانی آسیا است باید فضا تلطیف گردد.

فریبا که خود سال ها برای تیم ملی بازی نموده و اتفاقا بازی در جام ملت های آسیا را هم درکارنامه دارد و یکی ازمهاجمان نامی این جام محسوب می گردد درپایان حرف هایش به این نکات اشاره نمود: من در بازی های جام ملت های آسیا بازی نموده ام و می دانم که چقدر کار در این مسابقات سخت است. همدلی خیلی مهم است و متولیان امر باید راهی پیدا نمایند که فوتبال ما ضرر نکند. من به شخص کاری ندارم ولی معتقدم کاری از دست پیشکسوتان بر نمی آید. بین فوتبالی ها باید آشتی برقرار گردد و تاکنون در این پنجاه سال ندیده ام که برای بازی تیم ملی 2500 نفر به استادیوم بروند. در نهایت باید اتفاقی بیافتد که به سود تیم ملی ایران و مردم کشورمان باشد.

10-670

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2591

به "فریبا: آشتی ملی رمز موفقیت تیم ملی درجام ملت ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا: آشتی ملی رمز موفقیت تیم ملی درجام ملت ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید