فشم گردی و گشت گزار پائیزی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، همواره یکی ار تفریحگاهای اصلی مردم تهران ،منطقه خوش آب و هوا وخوش منظره لواسان و فشم میباشد .در این گشت و گذار و دورهمی ها یکی از دغدغه های مهم ما انتخاب جایی برای صرف وعده ای غذایی سالم - خوشمزه و گذراندن وقت در فضایی زیبا فارغ از هر گونه دغدغه های متداول شهری است .رستوران باغ بهشت فشم با شناخت دقیق این احتیاج پکیجی کامل از خدمات پذیرایی را به مشتریان گرامی ارائه میکند که از شما دعوت میکنیم نگاهی اجمالی به آن داشته باشید :

فشم گردی و گشت گزار پائیزی

فضای منحصر به فرد :

این رستوران در یک باغ طبقاتی زیبا بنا شده است که درفصل زیبای برگ ریزان پائیز با آلاچیق های شیشه ای دارای سیستم گرمایشی با ظرفیت های 2 تا 40 نفره فضایی منحصر به فرد جهت لذت بردن از مناظر طبیعی برای میهمانان گرامی خلق نموده است .

غذایی سالم و خوشمزه با آشپزخانه ای شیشه ای :

قسمت آشپزخانه این رستوران با کادری آموزش دیده و با تجربه انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و دریایی را برای میهمانان گرامی سرو میکنند و ضمناً تمامی قسمتهای این آشپزخانه شیشه ای میباشد و نظارت مشتریان به آشپزخانه بلامانع است .

سماور ذغالی و تنور نانوایی:

در اینجا تنقلات ،سرویس چای و پیش غذاها خودشان به تنهایی یک جاذبه کامل حساب میشوند . بدین صورت که متناسب با هر فصل چندین نوع میوه ، آجیل ، خشکبار و شیرینی سرو شده و سرویس چای هم در سماورهای جالب ذغالی آماده میگردد.

میهمان نوازی و برخورد صمیمانه پرسنل :

این مجموعه توسط آقای دکتر خوانساری مدیریت میشود . ایشان یکی از اساتید مطرح دانشگاه در رشته بازاریابی میباشند و به خوبی از رمز و رموز مشتری مداری مطلع است و تمامی پرسنل هم به تبعیت از ایشان تمام سعی خود را جهت میهمان نوازی عالی بکار میبرند .

از میزبانی بیشتر از میهمانی لذت خواهید برد:

رستوران باغ بهشت با پکیج کاملی از فضاسازی زیبا ، غذا و تنقلات خوب ، برخورد عالی پرسنل انتخابی درست برای بیرون زدن از شهر به جهت یک آب و هوا عوض کردن تا برگزاری دور همی ها و میهمانی های تا 60 نفره شماست .

آدرس از اتوبان امام علی: انتهای اتوبان امام علی(ع) به سمت شمال،سمت راست،انتهای بزرگراه ارتش، انتهای جاده سوهانک، جاده فشم،اولین رستوران سمت چپ

آدرس از تهرانپارس:جاده لشگرک،3راهی لشگرک سمت راست،جاده فشم،اولین رستوران سمت راست

تلفن رستوران:09126547414

دکتر خوانساری(مدیریت):09121468727

کاتالوگ اینترنتی/گالری عکس/ویدئو: https://baghebeheshtefasham.com/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همگردی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12052

به "فشم گردی و گشت گزار پائیزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشم گردی و گشت گزار پائیزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید