لاوروف: روسیه آماده مصاحبه با آمریکاست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر خارجه روسیه اظهار داشت که کشورش آماده از سرگیری مصاحبه با واشنگتن در هر فرمتی است.

لاوروف: روسیه آماده مصاحبه با آمریکاست

به گزارش خبرنگاران، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه درگفتگو با روزنامه ایزوستیا گفت: روسیه آماده گفتگوی مجدد با واشنگتن در هر فرمتی است که ایالات متحده آن را مناسب می داند اگرچه واشنگتن به تحریم هایش علیه مسکو بدون آنکه توضیحی و دلیلی برایش بدهد، ادامه می دهد.

وی گفت: همتایان آمریکایی ما کوشش می نمایند تا تحریم های یکجانه آن هم بدون بیان توضیحی درباره آنها علیه روسیه اعمال نمایند. ما همیشه آماده از سرگیری گفتگوها با آمریکا هستیم.

وزیر خارجه روسیه همچنین این مساله را یادآور شد که روابط آمریکا و روسیه در حال تضعیف است اگرچه برنامه های ترامپ برای عادی سازی این روابط وجود دارد.

او ادامه داد: دموکرات های آمریکا به شدت کوشش می نمایند تا روابط محرمانه بین ترامپ و روسیه بیابند و بعضی از بهانه ها برای استیضاح ترامپ را مطرح نمایند. جای تاسف دارد که بعضی از سیاستمداران آمریکایی کوشش می نمایند تا از مساله روسیه به نفع خود در انتخابات 2020 ایالات متحده استفاده نمایند. با وجود این اقدامات، مذاکرات بین دو کشور در مقابله با تروریسم با پیشرفت هایی همراه بوده است.

لاوروف به این نکته اشاره نمود، مسکو پیشنهاد داده که یک گفتگوی دو جانبه درباره امنیت سایبری باید در نظر گرفته گردد. واشنگتن واکنش جامعی درباره این پیشنهادها نشان نداده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13018

به "لاوروف: روسیه آماده مصاحبه با آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: روسیه آماده مصاحبه با آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید