ماجرای لغو مصاحبه زنده ظریف چه بود؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گفت وگوی زنده محمدجواد ظریف با تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران لغو شد. ظریف وزیر خارجه سابق ایران در این خصوص گفت: از یک منبع آگاه، شنیدم که با پخش زنده مخالفت شده و لذا به شبکه دانشگاه تهران اعلام کردم که در گذشته نیز در مصاحبه غیرزنده شرکت نمی کردم و اکنون نیز از شرکت در مصاحبه معذورم.

ماجرای لغو مصاحبه زنده ظریف چه بود؟

ظریف وزیر خارجه سابق ایران در این خصوص به دنیا دیپلماسی گفت: دوستان با اصرار زیاد و علیرغم اینکه من از مصاحبه امتناع می کنم، از من قول مصاحبه زنده گرفتند که فقط به احترام دانشگاه تهران که خانه جدیدم است، با آن موافقت نموده بودم.

او اضافه کرد: از یک منبع آگاه، شنیدم که با پخش زنده مخالفت شده و لذا به شبکه دانشگاه تهران اعلام کردم که در گذشته نیز در مصاحبه غیرزنده شرکت نمی کردم و اکنون نیز از شرکت در مصاحبه معذورم.

مدیر شبکه اینترنتی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار بخش دانشگاه این شبکه گفت: فضای باز رسانه ای موجود در شبکه دانشگاه زمینه حضور همه اندیشه ها را فراهم نموده است.

شریفی گفت: دکتر ظریف همچون سایر اعضای محترم هیات علمی دانشگاه تهران که آزادانه از زمان راه اندازی شبکه دانشگاه تهران به بیان دیدگاههای خود پرداخته اند اگر در شبکه دانشگاه حضور یابند باعث بهره مندی جامعه دانشگاهی خواهند شد.

وی اضافه کرد: پخش زنده گفت وگوهای شبکه نیازمند مجوز مراجعی است که در فضای مجازی مدیریت این بخش را در سایت رسمی عهده دارند که عدم هماهنگی برای صدور مجوز پخش زنده شبکه دانشگاه، سبب شد دکتر ظریف گفت وگوی غیرزنده را نپذیرند اما همچنان امیدواریم ایشان فرصت گفت وگو با جامعه دانشگاهی را از دست ندهند.

منبع: انتخاب

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 22 تیر 1402 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 89715

به "ماجرای لغو مصاحبه زنده ظریف چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای لغو مصاحبه زنده ظریف چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید