مجید جلالی: صنعت نفت، یک تیم سخت کوش است، برخی وقت ها به بازی هایی می رسیم که منطق در آن وجود ندارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: صنعت نفت، یک تیم سخت کوش است و می تواند در زمین خوب بازی کند.

مجید جلالی: صنعت نفت، یک تیم سخت کوش است، برخی وقت ها به بازی هایی می رسیم که منطق در آن وجود ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران از قائمشهر، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت، یک تیم سخت کوش است و می تواند در زمین خوب بازی کند، ما هم احتیاج داریم تا جدول ما را باور کند. ما در بازی با استقلال خوزستان هم همین دیدگاه را داشتیم و می توانم بگویم در 12 بازی گذشته این بازی خوب ما نبود.

وی ادامه داد: فردا انگیزه زیادی برای بازی صنعت نفت داریم و با شوق اینکه صندلی خودمان را در جدول ارتقا بدهیم و هوادارانمان را راضی کنیم به زمین مسابقه خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی براینکه در دیدار هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان حضور نیما مختاری بازیکن جوان تیم نساجی باعث به تساوی کشیدن آن مسابقه شده است گفت: ما مقابل استقلال خوزستان بازی را خوب آغاز کردیم و به گل هم رسیدیم. به نظرم در نیمه اول بد نبودیم و در آنالیزی که انجام دادیم به بچه ها نشان دادم که در 25 دقیقه ابتدایی بازی سه موقعیت مسلم گلزنی داشتیم اما این نکته را هم در نظر بگیرید که آن بازی آخرین شانس استقلال خوزستان برای بقا در لیگ برتر بود. برخی وقت ها به بازی هایی می رسیم که منطق در آن وجود ندارد. شما به من بگویید در بازی تراکتورسازی و سپیدرود آیا منطقی وجود داشت؟ در بازی های انتهایی فصل تیم های پایین جدول تیم های خطرناکی هستند. ما روی جوانان مان هم حساب کردیم در هر صورت آنها بازیکنان تیم ما هستند و باید به آنها شانس بازی دهیم اگر به آینده تیم فکر می کنید باید به آنها میدان بدهیم.

جلالی در ادامه یادآور شد: اکنون تیم صنعت نفت بهترین نتایج خود در هفته های اخیر را گرفته است آنها در دو بازی قبلی 6 امتیاز گرفتند و هفت گل به ثمر رساندند. این نشان می دهد ما فردا بازی راحتی نداریم. اما در این بازی سخت باید سخت کوش رقابت کنیم.

وی درباره محروم و مصدوم بودن تیمش در دیدار با صنعت نفت یادآور شد: ما محرومی نداریم فقط جرج ولسیانی مصدوم است و نمی تواند برای ما بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه نساجی صحبتی برای او برای تمدید قرار داد نموده است یا خیر گفت: با من خیر، شما سوال کردید آیا با من مذاکره شده است که من هم جواب دادم خیر. اینکه آیا من گزینه آنها هستم یا نه را باید از باشگاه بپرسید البته همواره برای یک قراداد دو سمت وجود دارد یک سمت باشگاه و یک سمت هم مربی. 50 درصد نظر باشگاه مهم است و 50 درصد نظر مربی در مورد جذب بازیکنان هم به همین شکل است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7147

به "مجید جلالی: صنعت نفت، یک تیم سخت کوش است، برخی وقت ها به بازی هایی می رسیم که منطق در آن وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید جلالی: صنعت نفت، یک تیم سخت کوش است، برخی وقت ها به بازی هایی می رسیم که منطق در آن وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید