مقابل استقلال دفاعی و هجومی بازی می کنیم، برای پنالتی برنامه داریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، داود مهابادی در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: فردا با یک تیم خوب بازی داریم، تیمی که سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد، از شخصیت بالایی برخوردار است و می خواهد در تهران و برابر هوادارانش ما را شکست دهد. ما باید در مقابل این تیم پرانرژی ظاهر شویم و تمام توان خود را به کار ببندیم تا بتوانیم این بازی را با موفقیت به پایان برسانیم.

مقابل استقلال دفاعی و هجومی بازی می کنیم، برای پنالتی برنامه داریم

سرمربی فجر سپاسی اظهار داشت: ما در جدول لیگ یک هم شرایط خوبی داریم، بازی های قابل قبولی ارائه کردیم و یک امتیاز با صدرنشین فاصله داریم بازیکنان من از لحاظ روحی و روانی برای این دیدار آماده هستند و فردا به دنبال کسب پیروزی برابر استقلال هستیم.

مهابادی در پاسخ به این پرسش که استقلال در هفته های اخیر عملکرد خوبی در زدن پنالتی نداشته، گفت: پنالتی بستگی به مسائل روحی و روانی دارد شاید بازیکنانی باشند که در تمرینات خوب پنالتی می زنند اما در طول بازی چنین اتفاقی برایشان رخ نمی دهد. البته در پنالتی ها کیفیت دروازه بان هم مهم است و هر تیمی که دارای دروازه بان باکیفیتی باشد شانس پیروزیتش بیشتر خواهد بود. بنابر این اعتقاد دارم در بازی فردا کار به پنالتی کشیده شود مطمئنا تیمی پیروز خواهد بود که از لحاظ روحی و روانی و کیفیت دروازه بان شرایط بهتری خواهد داشت.

سرمربی فجر سپاسی در پاسخ به این پرسش که آیا فردا در برابر استقلال هجومی بازی خواهید کرد، گفت: همه چیز بستگی به شرایط بازی دارد، شاید دقایقی هجومی بازی کنیم و دقایقی دفاعی اما با آنالیز خوبی که از استقلال داشته ایم مقابل این تیم یک بازی قابل قبول را ارائه خواهیم کرد.

وی در انتها و پاسخ به این پرسش که آیا برای بازی فردا سورپرایز هم خواهید داشت یا خیر گفت: اجازه دهید سورپرایز فردا را در جریان بازی ببینید، بعدا در این باره صحبت می کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15930

به "مقابل استقلال دفاعی و هجومی بازی می کنیم، برای پنالتی برنامه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل استقلال دفاعی و هجومی بازی می کنیم، برای پنالتی برنامه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید