مهمترین هدف قهرمانی لیگ، حذفی و آسیاست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، از شنبه تا سه شنبه سه روز گذشت تا خبر رفتن ایرج عرب به واقعیت بپیوندد هر چند از ابتدا هم معین بود دیر یا زود این اتفاق رخ خواهد داد.صبح امروز(سه شنبه) وقتی وزیر ورزش خبر استعفای عرب را رسما بیان کرد معین شد آنچه مدیرعامل پرسپولیس درباره استعفای بازش گفته بود با واقعیت تا حدودی منافات دارد.حالا اینکه عرب چه زمانی استعفا داده معین نیست اما وقتی خودش گفته به خاطر مسائل شخصی استعفا داده یعنی اینکه این استعفا نمی تواند چندان قدیمی باشد.البته وزیر ورزش تاید نموده بود که تغییرات مدیریتی پرسپولیس طی یکی دو روز آینده رخ خواهد داد اما فقط چند ساعت بعد جانشین عرب هم معین شد.

مهمترین هدف قهرمانی لیگ، حذفی و آسیاست

20 دقیقه از ظهر روز سه شنبه گذشته بود که سایت رسمی باشگاه پرسپولیس بیان کرد هیأت مدیره باشگاه صبح سه شنبه تشکیل جلسه داده و در حضور ایرج عرب و با توجه به تاکید وی، استعفای مدیر عامل را پذیرفه است.همچنین در این خبر آمده بود هیأت مدیره باشگاه پس از آنالیز گزینه های مختلف، بر سر مدیر عاملی محمد حسن انصاری فرد به جمع بندی رسید. به این ترتیب وی در باشگاه و ادامه نشست هیات مدیره شرکت کرد.پس از این جلسه، هیأت مدیره با قدردانی از کوشش های بی شائبه ایرج عرب در اداره امور پرسپولیس، محمد حسن انصاری فرد را به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه معرفی کرد.انصاری فرد هم از همین روز کارش را در باشگاه پرسپولیس شروع کرد.

رغبتی: قرار نبود مدیرعامل شوم

علی رغبتی بعد از نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: تغییرات در پرسپولیس اجرا شده و عرب استعفای کتبی و رسمی خودش را به ما اعلام نموده است. ما هم نشستی فوق العاده را برگزار کردیم که استعفای او را قبول کردیم.با جانشین وی انصاری فر هم صحبت کردیم و او هم قبول نموده و تشریفات اداری آن هم اجرا شده و او به زودی کار خود را شروع خواهد نمود.

وی اضافه کرد:انصاری فر حدود یک ساعت بعد از جلسه دعوت ما را قبول کرد و در باشگاه پرسپولیس حضور دارد.

رغبتی در خصوص اینکه عرب امیدوار بود وزیر با همکاری دوباره وی با پرسپولیس موافقت کند گفت: من در نشستی که با وزیر با آقای عرب داشته نبودم ولی صحبت هایی که آقای عرب داشت مورد قبول وزیر قبول نگرفت.

وی در خصوص شایعه مدیرعاملی اش در این باشگاه گفت: به هر حال بزرگان و پیشکسوتانی وجود دارند که شایسته حضور در این باشگاه هستند. با عشق و علاقه ای که دارم اگر حس کنم می توانم تجربه ام را در اختیار بگذارم دریغ نمی کنم اما بحث مدیرعاملی من شایعه فضای مجازی بوده و هیچ وقت چنین موضوعی مطرح نبوده است. من مطلقا داوطلب نبودم.

رغبتی در خصوص شایعه شرکتش در انتخابات فدراسیون والیبال گفت: من این را از شما می شنوم و در یکی دو خبر هم دیده ام. در این سال ها خیلی علاقمند نبودم در فدراسیون ها کار کنم. در این مورد نه صحبتی با من شده و نه به آن فکر نموده ام. نموده ام، ضمن آنکه هنوز ثبت نامی صورت نگرفته است.و در خصوص والیبال هم مثل پرسپولیس نظرم این است که پیشکسوتان و متخصصانی هستند که در آن حوزه کار نمایند. البته من بیش از 30 سال در ورزش حضور دارم و دکترای مدیریت ورزش هم دارم. اگر وزارت تشخیص داده در جایی کار کنم دریغ ننموده ام. من اهل مصاحبه هم نیستم و شاید بعد از مدت ها است که در خصوص پرسپولیس صحبت می کنم.آن دوستانی هم که برآورد می نمایند کاش از خود من سوال نمایند که آیا علاقه به حضور در جای دیگری را دارم یا خیر.

رغبتی در خصوص اینکه آیا تغییراتی در هیات مدیره صورت می گیرد گفت: نه تا این لحظه هیچ بنایی برای تغییرات در هیات مدیره نیست.

انصاری فرد: هر جا موفقیتی بوده به خاطر ثبات مدیریت بوده

محمد حسن انصاری فرد بعد از سرانجام جلسه هیات مدیره پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:حضورم در پرسپولیس ظرف 10 روز اخیر انجام شد و من بعد از صحبت با وزیر و داورزنی این مسئولیت را قبول کردم.

وی اضافه کرد: مسائل اقتصادی همواره در پرسپولیس وجود داشته و خواهد داشت ولی امیدوارم با تصمیماتی که می گیریم با اقتدار جلو برویم. ما مهمترین هدفمان قهرمانی لیگ، حذفی و آسیا است.

وی در خصوص شایعه حذف پرسپولیس از آسیا گفت: امروز در نشست در این مورد صحبت کردیم ان شاالله پرسپولیس از آسیا حذف نمی گردد.

مدیرعامل جدید پرسپولیس گفت: مسائل اقتصادی در پرسپولیس همواره هست ولی مطمئن باشید با یاری هیات مدیره مسئله ای نخواهیم داشت.

انصاری فرد همچنین گفت:استعفای من هیچ ربطی به اینجا نداشت و من اصلا به فکر اینجا نبودم و به یکباره این پیشنهاد صورت گرفت و مسئولیت را قبول کردم.

وی در خصوص اینکه ایا اختیار تام برای جذب اسپانسر دارد یا خیر گفت:من تزم این است که ابتدا مباحث را مطرح کنیم و سپس به عنوان مجری مسائل را اجرا کنم.

انصاری فرد در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی در باشگاه به وجود می آید یا خیر گفت: هیات مدیره ما که تغییری ننموده ولی بالاخره تغییرات رخ خواهد داد.

وی در خصوص اینکه تکلیف سوپر جام چه می گردد گفت: سعی می کنیم حق پرسپولیس را بگیریم.

مدیرعامل جدید پرسپولیس با اشاره به اینکه اهل تعامل است گفت:من دوست دارم آرامش در این تیم باقی بماند و حتی اگر به کناره گیری من باشد آرامش این تیم به هم نخورد.هر جا موفقیتی بوده به خاطر ثبات مدیریت بوده و ما هم سعی می کنیم این آرامش به هم نخورد.

انصاری فرد در سرانجام در خصوص اینکه برنامه اش برای پیشکسوتان این باشگاه چیست گفت:من خودم پیشکسوت این باشگاه هستم و حتما آنها را دعوت می کنم و از نظرات و هدایت های آنها استفاده خواهم کرد.

عرب: مسائل شخصی داشتم

ایرج عرب هم در جمع خبرنگاران درباره قبول استعفایش گفت: من قبلا هم گفته بودم که من یک استعفای باز نزد وزیر ورزش دارم که هیچ وقت این استعفا را تکذیب نکردم. منتها وزیر ورزش با آن موافقت نمی کردند. با خواهشی که این اواخر به خاطر مسائل شخصی داشتم، خواستم که با این استعفا موافقت نمایند. فعلا هم در هیات مدیره باشگاه هستم.

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس درباره عملکردش در مدت حضورش در این سمت گفت:همواره یکسری افراد با عملکرد شما راضی هستند و یکسری افراد هم ناراضی هستند. نمی توان هنگام کار در باشگاه پرسپولیس نظر مثبت همه را جلب کرد چون طرفداران از اقشار مختلف جامعه هستند. ما دوران گذار را گذراندیم که مربوط به رفتن برانکو می گردد که خدا را شکر با جذب یک سرمربی خوب، این دوران را به خوبی رد کردیم. همچنین ما بازیکنان مان را حفظ کردیم. البته مسائل اقتصادی هیچوقت در باشگاه پرسپولیس تمامی ندارد و شرایط خاصی به خاطر تورم وجود دارد. ما اعضای هیات مدیره هم دل و هم زبانی داشتیم که در جلسات زیادی که داشتیم، توانستیم بحران های پرسپولیس را مدیریت کنیم. امروز هم کار را به دوست عزیزی می سپارم که خودش پرسپولیسی است و برای او آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم اتفاقات خوب گذشته دوباره تکرار گردد.

عرب اضافه کرد: من فکر می کنم از دیروز(دوشنبه) تاکنون نزدیک به 300 سند و مدرک را امضا کردم. در باشگاه پرسپولیس بدهی هیچ وقت تمامی ندارد و همه ما بدهی داریم.سعی ما بر این بود که بیش تر بدهی ها حل و فصل گردد و مقدار کم تری برای دوره بعد بماند. در هر صورت هنگام تغییر دوره مدیریتی، مواردی برای دوره بعد وجود دارد که در این شکل کارها عادی است. ما پرداختی خوبی در یک ماه گذشته به بازیکنان داشتیم و بسیاری از بدهی ها پرداخت شده است. بعضی از بازیکنان بالای 90 - 80 درصد پرداختی داشتیم و با بعضی هم تسویه حساب کردیم.

11

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12468

به "مهمترین هدف قهرمانی لیگ، حذفی و آسیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین هدف قهرمانی لیگ، حذفی و آسیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید