مکان استقرار تیم های پشتیبانی اپراتورهای ایرانی در عراق اعلام شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، اسماعیل رادکانی مشاور وزیر ارتباطات در امور تأمین و بهبود ارتباطات مناسبت های مذهبی، ملی و منطقه ای با اعلام این خبر گفت: تیم های پشتیبانی اپراتورهای ایرانی در کشور عراق در بیش از 14 نقطه، مستقر هستند.

مکان استقرار تیم های پشتیبانی اپراتورهای ایرانی در عراق اعلام شد

وی شرح داد: این تیم های پشتیبانی برای ارائه سرویس به مشترکان ایرانی در نجف صحن حضرت زهرا، مقبره الحکیم، عمود 1، تقاطع جاده کوفه با جاده نجف کربلا، عمودهای 202، 546، 828، 1120، سید جوده کربلا، اطراف حرم امام حسین (ع) شارع العلقمی و شارع الحر، سامرا و کاظمین، مستقر شده اند و آماده خدمت رسانی به زوار اربعین هستند.

مشاور وزیر ارتباطات افزود: در همین حال با همکاری اپراتورهای عراقی در راستا نجف به کربلا سرویس وای فای در موکب های حضرت زهرا (ابتدای راستا نجف) مسجد و مقبره الحکیم، عمود 202 موکب امام خمینی، عمود 286 موکب امام رضا (ع)، عمود 309، عمود 460 موکب احباب الزهرا، عمود 548، عمود 707 موکب امام رضا (ع)، عمود 828 موکب صاحب الزمان، عمود 953 موکب شهید الله، عمود 1120 موکب خدام الحسین و عمود 1222، ارائه می شود.

رادکانی در مورد مشکلاتی که در ارتباط از ایران با عراق برای برخی از زوار ایجادشده است، گفت: در تماس های وارده به ایران از طرف عراق مسئله ای گزارش نشده است اما شکایت هایی درباره کیفیت ارتباطات از ایران با عراق وجود داشت که با پایش های مستمر در حال بررسی و رفع مشکل هستیم. از روز گذشته نیز اینترنت عراق به صورت 24 ساعته برقرار است و زوار می توانند علاوه بر اینترنتی که روی خط گوشی خود دارند، از اینترنت وای فای در مراکزی که اعلام شده نیز استفاده کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15711

به "مکان استقرار تیم های پشتیبانی اپراتورهای ایرانی در عراق اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان استقرار تیم های پشتیبانی اپراتورهای ایرانی در عراق اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید