ناکامی محض اسکی بازان ایران در قهرمانی دنیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، چهار ملی پوش تیم اسکی آلپاین مردان ایران در رقابت های مارپیچ بزرگ قهرمانی دنیا در اُوره سوئد با نتایجی ضعیف به کار خود انتها دادند.

ناکامی محض اسکی بازان ایران در قهرمانی دنیا

در خاتمه دو مانش رقابت های مارپیچ بزرگ انتخابی مسابقات قهرمانی دنیا ، پوریا ساوه شمشکی در صندلی 61 نهاده شد، مرتضی جعفری صندلی 67 را بدست آورد، بهنام کیاشمشکی عنوان 76 را کسب کرد و محمد ساوه شمشکی در صندلی 84 نهاده شد.

این در حالی است که مسئولان فدراسیون سال جاری در اقدامی عجیب و دور از انتظار باعث کنار رفتن دو مهره باتجربه و قدرتمند تیم ملی شدند. ننایج ضعیف تیم ملی در رقابتهای سال جاری در حالی بدست آمد که هنوز فراموش نکرده ایم محمد کیادربندسری در رقابتهای قهرمانی دنیا اتریش در صندلی 25 نهاده شده بود و سال جاری در اعتراض به تبانی آشکار در رقابتهای دیزین و عدم واکنش از سوی فدراسیون به نشانه اعتراض از حضور در مسابقات انصراف داد.

به نظر می رسد جای خالی مهره های اخراجی به وضوح در رقابتهای قهرمانی دنیا احساس شده است و جامعه معترض اسکی که این روزها نقدها زیادی به عملکرد سلیقه ای و جهت گیری عجیب بعضی عناصر فدراسیون دارند منتظر شرح قانع کننده مسئولان به خصوص رئیس همچنان در سفر در مورد حذف دو اسکی باز برتر کشور از نرکیب تیم ملی هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4557

به "ناکامی محض اسکی بازان ایران در قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی محض اسکی بازان ایران در قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید