نخستین مدال طلای وزنه برداری معلولان در قهرمانی دنیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در پنجمین روز از رقابتهای وزنه برداری قهرمانی دنیا معلولان که در نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است، وزنه بردار معلول ایران در دسته 80 کیلوگرم پیروز به کسب مدال طلای دنیا در این دسته شد.

نخستین مدال طلای وزنه برداری معلولان در قهرمانی دنیا

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های وزنه برداری قهرمانی دنیا معلولان که در نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است، روح اله رستمی در دسته 80 کیلوگرم بر روی تخته رفت و با مهار وزنه 236 کیلوگرمی پیروز به کسب نخستین مدال طلای کاروان ایران شد.

رستمی که طلای مسابقات جوانان دنیا 2008 آمریکا، نقره پارالمپیک 2012 لندن و مدال طلا رقابت های پاراآسیایی جاکارتا را در کارنامه خود دارد، در حرکت نخست وزنه 215 کیلویی را مهار کرد. سپس وزنه 225 کیلویی را بالای سر برد و در آخرین حرکت درخواست وزنه 236 کیلوگرمی کرد که در مهار آن پیروز بود.

در این دسته وزنه برداران چین و مصر در رده های دوم و سوم ایستادند.

در روز هفتم رقابت ها، سیدحامد صلحی پور در دسته 97 کیلوگرم، سامان رضی و علی اکبر قریب شی در 107 کیلوگرم بر روی تخته می روند.

سیدیوسف یوسفی، امیر جعفری، نادر مرادی، روح اله رستمی، سیدحامد صلحی پور، سامان رضی علی اکبر قریب شی، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان، 9 ورزشکاری هستند که همراه حسین توکلی سرمربی، علی محمودی مربی و محمد تابع سرپرست تیم ملی، در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10012

به "نخستین مدال طلای وزنه برداری معلولان در قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مدال طلای وزنه برداری معلولان در قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید