نظر وزیر راه درباره کاهش قیمت مسکن در ماه های آینده

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رشد حباب گونه قیمت ها در دو سال اخیر غیرعادی بوده است، گفت: قیمت خانه سیر نزولی دارد و قیمت مسکن طی ماه های آینده کاهش خواهد یافت.

نظر وزیر راه درباره کاهش قیمت مسکن در ماه های آینده

تسنیم نوشت: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در گفت وگویی با اشاره به روند کاهش قیمت مسکن در چند ماه اخیر گفت: وزارت راه و شهرسازی هیچ دخل و تصرفی در قیمت گذاری بازار مسکن نداشته، اما معین بود که رشد حباب گونه قیمت ها در دو سال اخیر غیرعادی و غیرواقعی بوده است.

وی ادامه داد: من در انتهای سال گذشته و ابتدای امسال اعلام کردم که مردم برای کاهش تلاطمات بازار مسکن، خانه نخرند، زیرا قیمت ها به صورت غیرواقعی بالا رفته است.

وزیر راه و شهرسازی که با خبرگزاری خانه ملت گفت وگو نموده است، اضافه نمود: روند چند ماه گذشته بازار مسکن نشان می دهد که قیمت خانه سیر نزولی دارد و قیمت مسکن طی ماه های آینده کاهش خواهد یافت، حال برای وزارت راه و شهرسازی، توانمندسازی خانوارها برای خرید مسکن و ایجاد قابلیت جهت خانه دار شدن جامعه هدف، دارای اهمیت است.

اسلامی توضیح داد: در شرایط کنونی وزارت راه و شهرسازی برای فراوری مسکن دو هدف اساسی دارد که اجرای طرح ملی مسکن و تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر جزء این اهداف محسوب می گردد.

وزیر راه و شهرسازی در سرانجام گفت: خوشبختانه دو هدف اصلی وزارت راه و شهرسازی در حال اجرایی و عملیاتی شدن است و امیدواریم در آینده نزدیک تحقق این اهداف، تأثیر مثبتی در بازار مسکن بگذارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15596

به "نظر وزیر راه درباره کاهش قیمت مسکن در ماه های آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر وزیر راه درباره کاهش قیمت مسکن در ماه های آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید