نهضت اشتغال زایی بنیاد برکت به مرکز ایران رسید، راه اندازی کامل 300 طرح اشتغال زایی هدف گذاری شده در خمین طی نیمه دوم سال جاری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نهضت اشتغال زایی بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به قلب ایران و استان مرکزی رسید.

نهضت اشتغال زایی بنیاد برکت به مرکز ایران رسید، راه اندازی کامل 300 طرح اشتغال زایی هدف گذاری شده در خمین طی نیمه دوم سال جاری

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اعلام این خبر اضافه کرد: در ادامه نهضت اشتغال زایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مردمی کردن اقتصاد، که از سوی بنیاد برکت، به منظور محرومیت زدایی، توانمندسازی مالی و اجتماعی و توزیع عادلانه فرصت ها و منابع در روستا ها و مناطق محروم و کم تر برخوردار کشور در حال اجراست، این بنیاد دامنه فعالیت های خود را به استان مرکزی گسترش داده است.

دکتر رضا راضی زاده ادامه داد: بر این اساس و در مرحله اول، 300 طرح اشتغال زایی اجتماع محور سحاب (سرمایه گذاری حمایتی اشتغال برکت) در شهر خمین، زادگاه رهبر کبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و 30 روستای این شهرستان به اجرا درمی آید.

به گفته معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اجرای این تعداد طرح اشتغال زایی منجر به ایجاد 900 شغل در روستا ها و مناطق محروم استان مرکزی خواهد شد.

وی از راه اندازی کامل 300 طرح اشتغال زایی هدف گذاری شده در شهرستان خمین در نیمه دوم امسال اطلاع داد و توضیح داد: برای عملیاتی شدن تعداد طرح مذکور، 270 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

راضی زاده، استان مرکزی را به عنوان یکی از استان های هدف جدید بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ایجاد فرصت های شغلی، رونق فراوری و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد تأکید ریاست ستاد اجرایی ذکر کرد و یادآور شد: در گام اول، اشتغال زایی در شهر خمین به عنوان زادگاه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفته است و در مراحل بعدی، سایر شهرها، روستا ها و مناطق محروم استان مرکزی مشمول فعالیت های بنیاد برکت خواهند شد.

معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تأکید کرد: مشاغل ایجاد شده در شهر خمین و روستا های توابع، با توجه به قابلیت ها و پتانسیل های منطقه ای و در رسته های شغلی ای هم چون پرورش دام سبک و سنگین، طیور، قالی بافی، صنایع دستی، مشاغل خدماتی و ... راه اندازی خواهد شد.

لازم به ذکر است، بنیاد برکت در راستای محرومیت زدایی، توسعه، پیشرفت و آبادانی، توانمندسازی مالی و اجتماعی و توزیع عادلانه امکانات و فرصت ها، نهضت ایجاد اشتغال زایی را به نمایندگی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در روستا ها و مناطق محروم کشور راه اندازی نموده است. این بنیاد هم چنین در سال 98 بیش از 10 استان را به استان های هدف خود در زمینه اشتغال زایی اضافه نموده است و هم اینک 28 استان، 180 شهرستان و بیش از 8 هزار روستا تحت پوشش طرح های اشتغال زایی و حمایت کارآفرینی این بنیاد قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14558

به "نهضت اشتغال زایی بنیاد برکت به مرکز ایران رسید، راه اندازی کامل 300 طرح اشتغال زایی هدف گذاری شده در خمین طی نیمه دوم سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهضت اشتغال زایی بنیاد برکت به مرکز ایران رسید، راه اندازی کامل 300 طرح اشتغال زایی هدف گذاری شده در خمین طی نیمه دوم سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید