نوری: بازیکنان استقلال شادابی لازم را نداشتند، باید از استراماچونی حمایت کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که بازیکنان این تیم مقابل ماشین سازی شادابی لازم را نداشتند.

نوری: بازیکنان استقلال شادابی لازم را نداشتند، باید از استراماچونی حمایت کرد

محمد نوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل ماشین سازی تبریز در هفته اول نوزدهمین دوره لیگ برتر گفت: بازی خوبی را شاهد نبودیم، اما از الان نمی توان به استقلالِ استراماچونی ایراد گرفت. بازیکنان استقلال شادابی نداشتند و خط دفاعی این تیم پراشتباه بود. بازیکنان ماشین سازی نیز از این مسئله استفاده نموده و توپ ها را پشت دفاع استقلال می انداختند تا از این راه به گل برسند.

وی اضافه نمود: هشدار می دهم که اگر استقلال مشکل خط دفاعی اش را حل نکند، در آینده به مشکل می خورد. مهاجمان زهر لازم را نداشتند و در خط میانی نیز احتیاج به پلی میکر داریم. علی کریمی از شرایط آرمانی خود دور بود. اگر چه بازی خوبی نبود، اما باید به استقلال امیدوار بود و حمایت کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعلام نمود: ماشین سازی قدرت لازم را نداشت، اما استقلال نیز از انسجام لازم برخوردار نبود. خطوط دفاعی تیم هماهنگ نبود. اگر چه می گویم باید از استقلال حمایت کرد، اما استقلال نامش استقلال است و بازیکنان باید با قدرت ظاهر شوند. تیم های دیگر باید از استقلال وحشت داشته باشند.

نوری در سرانجام گفت: بازی با ماشین سازی اولین بازی استراماچونی بود و باید از او حمایت کرد. باید دید در دراز مدت استراماچونی چطور کار خواهد نمود. امیدوارم طرفداران و پیشکسوتان در این مقطع حمایت نمایند تا شرایط تیم بهتر گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12174

به "نوری: بازیکنان استقلال شادابی لازم را نداشتند، باید از استراماچونی حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: بازیکنان استقلال شادابی لازم را نداشتند، باید از استراماچونی حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید