هفته نخست لالیگا با پیروزی اتلتیکو مادرید به انتها رسید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اتلتیکو مادرید توانست در اولین بازی اش در فصل جدید لالیگا به سختی ختافه را شکست دهد و سه امتیاز را کسب کند.

هفته نخست لالیگا با پیروزی اتلتیکو مادرید به انتها رسید

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی هفته نخست لالیگا اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف ختافه رفت و با یک گل مهمانش را شکست داد.

ختافه شروع بهتری داشت اما خیلی زود اتلتیکو توانست بازی مورد نظرش را به نمایش بگذارد و در یکی از حمله هایش به گل برسد. آلوارو موراتا در دقیقه 23 دروازه مهمان را با ضربه سر باز کرد. سانتر تریپیه شرایط گلزنی را برای مهاجم اسپانیایی فراهم کرد. در حالی که بازی تقریبا متعادل پیش می رفت، داور به دلیل خطای خورخه مولینا روی توماس به این بازیکن کارت زرد داد. او دقایقی بعد بازی را متوقف کرد تا صحنه خطا را از روی VAR تماشا کند. داور متوجه خطای شدید بازیکن ختافه شد و کارت قرمز مستقیم به او داد تا مهمان 10 نفره شود. دقایقی بعد رنان لودی هم کارت قرمز دریافت کرد. مدافع اتلتیکو در مدت 2 دقیقه با دو کارت زرد جریمه شد. هر دو تیم 10 نفره به رختکن رفتند.

در نیمه دوم اتلتیکو بازی بهتری به نمایش گذاشت. این تیم به دنبال گل دوم بود. ژائو فلیکس در یک حرکت زیبا چند بازیکن ختافه را پشت سر گذاشت و زمانی که به محوطه رسید با خطا متوفف شد. داور برای قرمز و سفیدپوشان پنالتی گفت اما موراتا فرصت دبل رد از دست داد و ضربه اش توسط دروازه بان حریف به کرنر فرستاده شد. در دقیقه 63 ارموسو به جای توماس وارد زمین شد و سپس فلیکس میدان را ترک کرد تا یورنته جایگزینش شود. تعویض آخر تیم مادریدی ویتولو بود.

در این دقایق بازی در اختیار ختافه بود. این تیم نمی خواست در شروع لالیگا شکست بخورد. زردپوشان در دقیقه 81 صاحب یک ضربه آزاد در نزدیکی محوطه جریمه شدند اما از آن نتوانستند بهره ببرند. چند دقیقه بعد این تیم توانست تیرک دروازه اتلتیکو را به لرزه در آورد. توپ پس از برخورد به تیرک به بیرون رفت. ویتولو در یک ضد حمله فرصت خوب گلزنی برای روخی بلانکو را از دست داد. داور چهار دقیقه وقت اضافه گفت اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا سه امتیاز بازی به اتلتیکو برسد.

در هفته نخست لالیگا شکست بارسلونا و پیروزی قاطع رئال مادرید از نتایج قابل توجه بود. آبی - اناری ها با تک گل آریتس آدوریس مغلوب اتلتیک بیلبائو شدند. یک روز بعد رئال مادرید در غیاب خریدهای جدیدش توانست سلتاویگو را 3 بر یک شکست دهد. همچنین سویا با هدایت یولن لوپتگی با دو گل اسپانیول را شکست داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11926

به "هفته نخست لالیگا با پیروزی اتلتیکو مادرید به انتها رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته نخست لالیگا با پیروزی اتلتیکو مادرید به انتها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید