پیگیری تمرینات تیم ملی بسکتبال در روسیه، فردا دیدار با اردن

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، بعد از حضور در تورنمنت بین المللی پرتغال و قهرمانی در این تورنمنت که به واسطه پیروزی برابر تیم های میزبان، اسلواکی و دانمارک به دست آمد، ملی پوشان بسکتبال ایران پورتو را به مقصد مسکو ترک کردند تا در آنجا پیگیر دیگر برنامه های آماده سازی مصوب خود باشند.

پیگیری تمرینات تیم ملی بسکتبال در روسیه، فردا دیدار با اردن

اعضای تیم ملی بسکتبال شامگاه سه شنبه گذشته به مسکو رسیدند و عصر چهارشنبه اولین جلسه تمرینی خود را در این شهر برگزار کردند. آنها روز گذشته هم دو جلسه تمرینی در برنامه داشتند و مشابه این برنامه را امروز (آدینه) نیز پیگیری خواهند کرد.

قرار است ملی پوشان بسکتبال ایران در مسکو برگزارکننده دو دیدار در قالب تورنمنت بین المللی این کشور باشند. این تورنمنت از امروز آدینه شروع می گردد اما نخستین دیدار تیم ایران فردا و مقابل تیم اردن برگزار خواهد شد. دومین دیدار تیم ملی بسکتبال در تورنمنت روسیه هم روز یکشنبه برابر تیم میزبان برگزار می گردد. این دو دیدار به ترتیب ساعت 5 و 2 بعداز ظهر - به وقت محلی - برگزار خواهد شد.

طبق جدول زمان بندی معین شده برای تیم ملی بسکتبال، این تیم سه شنبه از روسیه راهی یونان می گردد تا در تورنمنت بین المللی این کشور هم شرکت کند.

تیم ملی بسکتبال برای حضور در جام جهانی 2019 چین آماده می گردد. این دوره مسابقات شهریورماه با حضور 32 تیم برگزار خواهد شد.

طبق قرعه کشی اجرا شده برای جام جهانی، تیم ملی بسکتبال در گروه سوم با تیم های اسپانیا، پورتوریکو و تونس همگروه است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10781

به "پیگیری تمرینات تیم ملی بسکتبال در روسیه، فردا دیدار با اردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری تمرینات تیم ملی بسکتبال در روسیه، فردا دیدار با اردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید