کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان صعود تیم ملی بسکتبال به المپیک 2020 را تبریک گفتند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برد مقتدرانه تیم ملی بسکتبال ایران برابر فیلیپین و صعود به بازی های المپیک 2020 توکیو را تبریک گفت.

کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان صعود تیم ملی بسکتبال به المپیک 2020 را تبریک گفتند

به گزارش خبرنگاران، وزیر ورزش و جوانان صعود تیم ملی بسکتبال، نخستین رشته تیمی ایران به بازی های المپیک را به خانواده بزرگ ورزش کشور تبریک گفت. در پیغام مسعود سلطانی فر آمده است:

ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی

فرزندان این سرزمین بار دیگر با تلاشی مضاعف، برای نخستین بار با توسل به ائمه معصومین در شب های تاسوعای حسینی حماسه ای دیگر خلق کردند و با صعود به المپیک 2020 نام بسکتبال ایران را درتاریخ ورزش دنیا ثبت کردند. اینجانب ضمن تقدیر از بلند قامتان این سرزمین از خداوند برای این عزیزان موفقیت آرزومندم.

مسعود سلطانی فر

در پیغام تبریک روابط عمومی کمیته ملی المپیک نیز آمده است:

رقابت های جانانه سروقامتان تیم ملی بسکتبال کشورمان در جام دنیای چین و مسابقه غیرتمندانه و برد مقتدرانه در مبارزه حساس نهایی جهت کسب سهمیه المپیک 2020 مایه مباهات ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور شد.

ضمن تبریک کسب سهمیه المپیک 2020 به مردم عزیز ایران، جامعه ورزش کشور، خانواده فرهیخته بسکتبال به خصوص مسئولین زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و سرو قامتان تیم ملی که غیرتمندانه تا ثانیه های پایانی آخرین مبارزه خود، برای سرافرازی کشور عزیزمان و صعود به بازی های المپیک توکیو سرسختانه جنگیدند به همه این عزیزان دست مریزاد و خسته نباشید گفته و برای دیگر رشته های افتخار آفرین کشورمان در رقابت های کسب سهمیه المپیک به خصوص میدان حساس 2020 آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

آفرین بر شما سرو قامتان و غیور مردان ایران زمین که با مبارزه غیرتمندانه و صعود جانانه خود به بازی های المپیک توکیو، دل ملت شریف ایران عزیز را شاد کردید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12993

به "کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان صعود تیم ملی بسکتبال به المپیک 2020 را تبریک گفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان صعود تیم ملی بسکتبال به المپیک 2020 را تبریک گفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید