گل و پاس گل تماشایی سردار در برد 6 تایی زنیت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، زنیت سن پترزبورگ با نمایش درخشان ملی پوش ایرانی خود پیروز به فزونی پُر گل برابر روستوف شد.

گل و پاس گل تماشایی سردار در برد 6 تایی زنیت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در ادامه بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سن پترزبورگ که سردار آزمون را در کنار آرتم زیوبا در خط حمله داشت، از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه گازپروم آرنا با روستوف رده چهارمی دیدار کرد.

زیوبا بلندقامت در دقیقه 14 یک پنالتی گرفت که آن را تبدیل به گل کرد و 6 دقیقه پس از آن نیز دومین گل زنیت سن پترزبورگ را به ثمر رساند تا خیلی زود با 2 گل از روستوف پیش بیفتند.

در حالی که نیمه اول رو به پایان بود، در دقیقه 44 پاس به بغل آرتم زیوبا را سردار آزمون با مهار توپ و شوت بغل پا از زاویه بسته، به زیبایی وارد دروازه روستوف کرد تا زنیت سن پترزبورگ با رجحان 3 بر صفر به رختکن برود.

کاراوائف و زیوبا دو گل دیگر برای زنیت در نیمه دوم زدند که یکی از آنها را ارمنکو از روی نقطه پنالتی پاسخ داد، اما در دومین دقیقه وقت های تلف شده سردار آزمون حرکت سریعی از میانه زمین شروع کرد و با پاس در عمق زمینی تماشایی ویلمار باریوس را در موقعیت خوبی قرار داد تا او ششمین گل تیمش را به ثمر رساند.

زنیت سن پترزبورگ که در امتیاز 26 با روستوف برابر بود، با این پیروزی به رده دوم جدول لیگ برتر روسیه صعود کرد و با لوکوموتیو مسکو صدرنشین در امتیاز 29 برابر شد.

سردار آزمون در حالی امشب با گل و پاس گل برابر تیم پیشین خود درخشید که در دیدار اخیر تیم ملی ایران مقابل کامبوج 3 گل به ثمر رساند و پیش از آن در یک مسابقه لیگ برتر روسیه برابر اورال و دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا پرتغال پیروز به گلزنی شده بود.

آزمون با عملکردی که در دیدار با روستوف داشت، تعداد گل ها و پاس گل های خود را به عدد 4 رساند و در رده سوم رجحانن پاسورهای لیگ برتر روسیه ایستاد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16096

به "گل و پاس گل تماشایی سردار در برد 6 تایی زنیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل و پاس گل تماشایی سردار در برد 6 تایی زنیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید