800 روستای بروجرد از سال 92 تاکنون آب رسانی گردیده اند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مجتبی دالوند عصر یکشنبه در مراسم افتتاح ایستگاه شماره 3 مجتمع آبرسانی شهید علی احمد گودرزی در روستای دهگاه بروجرد، گفت: از سال 92 تا کنون عملیات آبرسانی به بیش از 800 روستای بروجرد اجرایی و مردم از نعمت آب شرب بهره مند گردیده اند.

800 روستای بروجرد از سال 92 تاکنون آب رسانی گردیده اند

وی توضیح داد: در سال گذشته در بروجرد 7 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار مصوب حوزه آب رسانی داشتیم که از این رقم 6 میلیارد و 100 میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: در فاز اول آبرسانی به روستاهای بروجرد 7 پروژه اجرایی گردیده و در حال حاضر فعال هستند که در سال 95 به مرحله افتتاح رسیدند.

دالوند بیان داشت: فاز دوم مجتمع آبرسانی از ایستگاه روستای آقایی تا ایستگاه روستای مروک اجرا گردیده است و شامل 7 روستا است.

وی توضیح داد: این مجتمع آبرسانی حدود هزار و 230 نفر از جمعیت روستایی بروجرد را در بر می گیرد.

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی آبرسانی با یک واحد ایستگاه پمپاژ، 3 حلقه چاه تجهیز چاهک و 5 باب مخزن بتنی با حجم 520 مترمکعب انجام گردیده است، گفت: اعتباری که برای این پروژه در سال گذشته تخصیص یافته یک میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 378

به "800 روستای بروجرد از سال 92 تاکنون آب رسانی گردیده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "800 روستای بروجرد از سال 92 تاکنون آب رسانی گردیده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید