امری: بازیکنانم با تعهد و تمرکز بالایی بازی کردند، برای من عملکرد رمزی مهمتر از هر چیزی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اونای امری، سرمربی توپچی های لندن می گوید از عملکرد بازیکنانش مقابل بلک پول راضی است.

امری: بازیکنانم با تعهد و تمرکز بالایی بازی کردند، برای من عملکرد رمزی مهمتر از هر چیزی است

به گزارش خبرنگاران، اونای امری در پی برتری 3 بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش در خانه بلک پول در دور سوم جام حذفی انگلیس و صعود به دور بعد این رقابت ها گفت: ما با احترام به طرفداران مان و البته با احترام به این مسابقات اینجا حاضر شدیم. به نظرم ما 90 دقیقه مقابل تیمی رقابت طلب بازی کردیم و در کل بازی فوق العاده تماشایی برای طرفداران دو تیم بود.

وی اضافه کرد: به بازیکنانم بابت عملکردی که از خود در این بازی ارائه کردند، خیلی افتخار می کنم چون خودشان را به خوبی به شرایط و جو موجود در اینجا عادت دادند. به نظر تک تک بازیکنان ما با تعهد و تمرکز بالایی در طول 90 دقیقه بازی کردند. بازیکنان به خوبی به تمامی وظایف خود و برنامه های تاکتیکی عمل کردند و از عملکر آنها واقعاً راضی هستم.

سرمربی آرسنال همچنین در خصوص وضعیت مدافع فرانسوی اش هم گفت: کوشیلنی از ناحیه کمر مشکل دارد که امیدوارم خیلی مشکل او جدی نباشد. او یک هفته وقت استراحت دارد و باید ببینیم که شرایط او برای بازی با وستهام به چه شکل خواهد بود. امیدوارم کوشیلنی را برای بازی های بعدی در اختیار داشته باشیم. برای این بازی هم تصمیم گرفتیم لورن را بازی ندهیم.

امری در سرانجام در خصوص وضعیت هافبک 28 ساله خود که گفته می گردد مورد توجه تیم هایی همچون پاری سن ژرمن و یوونتوس قرار گرفته است، گفت: مهمترین چیز برای من این بود که آرون رمزی در این بازی باتعهد بازی کرد و عملکردش مهمتر از هر چیزی برای من است. به تک تک بازیکنانم افتخار می کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3611

به "امری: بازیکنانم با تعهد و تمرکز بالایی بازی کردند، برای من عملکرد رمزی مهمتر از هر چیزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امری: بازیکنانم با تعهد و تمرکز بالایی بازی کردند، برای من عملکرد رمزی مهمتر از هر چیزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید