بارسلونای والورده و صدرنشینی جدول که تبدیل به عادت شده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در زمره 10 سرمربی برتر این تیم از لحظه بیشترین مدت نگه داشتن آبی و اناری ها در صدر جدول لالیگا قرار گرفته است.

بارسلونای والورده و صدرنشینی جدول که تبدیل به عادت شده است

به گزارش خبرنگاران، پیروزی بارسلونا مقابل ختافه در ابتدای هفته جاری ممکن است در پایان فصل برای معین قهرمان لالیگا سرنوشت ساز از آب درآید. ممکن است چنین اتفاقی هم رخ ندهد اما در هر حال این پیروزی سبب شد که کاتالان ها یک هفته دیگر در صدر جدول لالیگا باقی بمانند. این پیروزی همچنین قهرمانی نیم فصل بارسلونا را تثبیت و این تیم را به قهرمان زمستانی لالیگا تبدیل کرد آن هم در حالی که هنوز یک هفته دیگر به پایان نیم فصل لالیگا باقیست.

صدرنشینی در جدول لالیگا برای ارنستو والوده و بارسلونای تحت راهنمایی او به یک عادت تبدیل شده چرا که این تیم از 56 هفته ای که در لالیگا زیر نظر او رقابت نموده، 50 هفته صدرنشین جدول لیگ بوده است. پس تعجبی ندارد که او یک فصل دیگر با بارسلونا قهرمان نیم فصل لالیگا شده است.

با وجود آنکه بارسلونا در این فصل در اوج نبوده و 14 امتیاز از 54 امتیاز ممکن را از دست داده و علاوه بر آن مقابل تیم های کوچکی مانند ختافه، رایو وایکانو و اتلتیکومادرید به دردسر افتاده، باز هم به لطف نتایج و بازی های خوب مقابل تیم هایی مانند رئال مادرید و اسپانیول، توانسته صدر جدول را حفظ کند و الان هم حاشیه امنیتی 5 امتیازی در رده نخست جدول داشته باشد.

در واقع اکنون والورده در فهرست 8 سرمربی برتر تاریخ باشگاه بارسلونا از حیث بیشترین زمان صدرنشین تیم های شان در لالیگا قرار گرفته است. در این فهرست پپ گواردیولا با 87 هفته صدرنشینی رتبه اول را در اختیار دارد و بعد از او فرانک ریکارد با 85 هفته صدرنشین در رده دوم. رینوس میشلس هم با 63 هفته صدرنشین صندلی سوم را در اختیار دارد.

رده بندی موفق ترین سرمربیان تاریخ باشگاه بارسلونا ازحیث مدت صدرنشینی تیم شان در جدول رده بندی لالیگا به توضیح زیر است:

1- گواردیولا 87 هفته 2- ریکارد 85 هفته 3- میشلس 63 هفته 4- تری ونبلز 60 هفته 5- یوهان کرایف 59 هفته 6- لوئیز فن خال 58 هفته 7- لوئیس انریکه 55 هفته 8- ارنستو والورده 50 هفته

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3662

به "بارسلونای والورده و صدرنشینی جدول که تبدیل به عادت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونای والورده و صدرنشینی جدول که تبدیل به عادت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید