خلعتبری: جواب بی احترامی را یک نفر باید بدهد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، باز هم می گویم وقتی بازیکنی گل می زند در زمین هر چقدر می خواهد شادی کند اما بعد از بازی نباید پیراهن را در بیاوری و بچرخانی. این کار درست نیست. طبیعی است آقای مهاجری هم نگفته که او چنین کاری کند.

خلعتبری: جواب بی احترامی را یک نفر باید بدهد

به گزارش خبرنگاران ، سمیرا شیرمردی، اتفاقات سرانجام بازی پدیده مشهد و ماشین سازی تبریز آنقدر عجیب و زننده بود که زیبایی های فوتبال این 2 تیم فراموش شد. بعد از سرانجام بازی، در حالی که 2 تیم داشتند به رختکن می رفتند، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش ماشین سازی که در بازی با پدیده گل مساوی تیمش را زده بود، پیراهن خود را درآورد و چرخاند که این مساله عصبانیت طرفداران را به دنبال داشت. مساله ای که باثع شد داوران و حتی کادرفنی ماشین سازی تبریز به سختی به رختکن بروند. نکته جالب این است که اولین کسی که به این مساله واکنش نشان داد محمدرضا خلعتبری مهاجم پدیده بود. خلعتبری که ظاهرا نزدیک کنعانی زادگان بود، در مورد این اتفاقات، تساوی در بازی با ماشین سازی و... صحبت می نماید.

- مقابل ماشین سازی تبریز بازی خوبی انجام دادید اما در نهایت مساوی کردید.

بله، بازی خیلی خوبی بود و واقعا حق تیم ما دریافت 3 امتیاز بود. ما موقعیت های خیلی خوبی داشتیم اما متاسفانه روی 2 اشتباه خودمان گل خوردیم و در نهایت بازی با تساوی به سرانجام رسید.

- بعد از شکست مقابل سپاهان، کسب 3 امتیاز مقابل ماشین سازی خیلی می توانست به پدیده یاری کند اما آن را از دست دادید...

3 امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم بود. ماشین سازی تیم بدی نیست و بازیکنان خیلی خوبی هم دارد. ما هم خیلی کوشش کردیم و گل هم زدیم اما روی ضربات ایستگاهی 2 گل خوردیم تا 3 امتیاز به یک امتیاز تبدیل گردد.

- در سرانجام بازی هم اتفاقات زیادی افتاد.

کدام اتفاقات؟! اتفاقی نبود.

- بعد از بازی اتفاقات حاشیه ای زیادی افتاد که عجیب بود.

اتفاق خاصی نبود. طبیعی است در هر بازی یک سری اتفاقات می افتد که زیاد جدی نبود. فقط این را باید بگویم که هر کسی باید حد و حدود خودش را بداند. اینکه بازیکنی بخواهد بعد از بازی پیراهن در بیاورد و بچرخاند که نمی گردد. این کارها مال زمانی است که تیم قهرمان می گردد، نه اینکه مساوی کردید. ما هم بعد بردهایمان به رختکن می رویم و آنجا 20 دقیقه شادی می کنیم اما جلوی 20 هزار تماشاگر، پیراهن در نمی آوریم و بچرخانیم.

- خب فکر می کنی هدف کنعانی زادگان از این کار چه بود؟

دلیلش را نمی دانم. بهتر است از خودش بپرسید اما به نظرم کار درستی نبود و جز تحریک کردن تماشاگر چیزی به دنبال نداشت که من همانجا هم به او گفتم این کار را نکند.

- شما چرا به او گفتید؟ هیچ کس جز شما آنجا نبود؟

من نزدیک ایشان بودم و داشتم به داور خسته نباشید می گفتم که دیدم پیراهن را در آورد و می چرخاند. من هم به گفتم برو رختکن و هر چه قدر دلت می خواهد آنجا شادی کن.

- به هر حال جو طوری شد که برای داور هم مشکل پیش آمد.

من دوست ندارم در مورد داور اظهار نظر کنم چون آنها کوشش می نمایند بهترین عملکرد را داشته باشند. در این زمینه جز کادرفنی، بهتر است کسی صحبت نکند. به هر حال ایشان (کنعانی زادگان) در آن موقع حرکت زشتی انجام داد.

- منظورم این بود که همین حواشی باعث شد داوران و کادرفنی ماشین سازی به سختی از زمین بیرون بروند.

برای کادرفنی ماشین سازی مسئله ای پیش نیامد و آنها به رختکن رفتند اما برای داورها مشکل پیش آمد. به هر حال وقتی یکی بخواهد بی احترامی نماید آدم باید جوابش را بدهد. ما یاد نگرفتیم و کادرفنی مان به ما یاد نداد، بی احترامی کنیم یا پیراهن بچرخانیم. به خوبی می دانیم این حرکات برای خودمان بد است. آقای گل محمدی همیشه روی اخلاق تاکید داشت.

- اما به نظر نمی رسد کادرفنی ماشین سازی هم از این حرکات حمایت کند.

من در مورد سرمربی، مربی و کادرفنی ماشین سازی نظر نمی دهم. باز هم می گویم وقتی بازیکنی گل می زند در زمین هر چقدر می خواهد شادی کند اما بعد از بازی نباید پیراهن را در بیاوری و بچرخانی. این کار درست نیست. طبیعی است آقای مهاجری هم نگفته که او چنین کاری کند. مهاجری در این شهر (مشهد) بوده و یک مربی دوست داشتنی و بااخلاق است.

- چرا در این بازی نیمکت نشین بودی؟

برای اولین بار در این فصل نیمکت نشین بودم. آن هم به خاطر اینکه 3 روز تمرین نکردم. من دچار گرفتگی گردن شدم که نتوانستم تمرین کنم. به همین دلیل در ترکیب اصلی نبودم و مشکل خاصی هم نیست.

- بعد از این بازی و حواشی آن، حالا باید برای بازی آخر هفته خودتان را آماده کنید. بازی مهم و حساس مقابل استقلال.

بازی سختی داریم چون استقلال 2 هفته خوب نتیجه گرفته و به روزهای خوبش برگشته اما ما کوشش می کنیم با دست پر برگردیم. ما با روحیه بالا در این بازی به زمین می رویم و هدف این است که در رده های بالای جدول بمانیم. این تیم ما است که می تواند در مورد ماندن در بالای جدول تصمیم گیرنده باشد که کوشش می کنیم بتوانیم 3 امتیاز بازی با استقلال را بگیریم.

- چقدر امیدوار به قهرمانی تیم تان هستید؟

الان درست نیست در مورد این مساله صحبت کنیم چون در 4، 5 هفته سرانجامی لیگ معین می گردد چه تیمی می تواند قهرمان گردد. به هر حال اتفاقات زیادی در یک فصل ممکن است بیفتد که شرایط را تغییر می دهد اما ما کوشش می کنیم بازی به بازی پیش برویم و نتایج خوبی بگیریم.

- مسائل مالی تیم تان حل شده؟

بله، اقای سرآسیابی دنبالش است و آقای وطنخواه مدیرعامل باشگاه هم کوشش می نماید مسائل حل گردد. امیدوارم شرایط خوب پیش برود و بتوانیم در بازی پنجشنبه مقابل استقلال هم خوب کار کنیم و پیروز شویم.

9-1

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2961

به "خلعتبری: جواب بی احترامی را یک نفر باید بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلعتبری: جواب بی احترامی را یک نفر باید بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید