راهپیمایی 13 آبان به قشر دانش آموزی منحصر نشود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، عباسعلی دانافر امشب در ششمین جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه یزد با اشاره به اینکه کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر از مهمترین کارگروه های این ستاد به شمار می رود، گفت: مخاطبان این کارگروه شامل 251 هزار دانش آموز، 15هزار فرهنگی شاغل و بالغ بر 15 هزار فرهنگی بازنشسته است.

راهپیمایی 13 آبان به قشر دانش آموزی منحصر نشود

وی عنوان نمود: بر همین اساس با ایجاد پنج کمیته در زیرشاخه این کارگروه، بسیار قوی به بحث گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ورود نموده ایم و فعالیت های قوی و اثربخشی را دنبال خواهیم کرد.

دانافر همچنین با اشاره به اینکه قبل از دهه فجر انقلاب اسلامی، مناسبت مهم دیگری با عنوان 13 آبان را نیز پیش رو داریم، اعلام کرد: برای حضور حداکثری دانش آموزان و فرهنگیان در این راهپیمایی کوشش می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برنامه های 13 آبان در سطح استان اعلام کرد: در روز 13 آبان زنگ استکبارستیزی در همه مدارس استان یزد نواخته خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه نقاشی همگانی اطلاع داد و توضیح داد: کوشش شده با استفاده از شیوه های مختلف فرهنگی و هنری، انقلاب و وقایع مهم آن را برای دانش آموزانی که آن دوران را درک ننموده اند، تشریح کنیم.

دانافر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 13 آبان یادآور سه واقعه مهم در سال های مختلف است، گفت: شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان باید باشکوه باشد و نباید تنها به بعد دانش آموزی این مناسبت پرداخته گردد بلکه باید سایر وقایع آن نیز برای مردم تشریح گردد و شرایط برای حضور قاطبه مردم در راهپیمایی این روز نیز فراهم گردد.

مسئول کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان ستاد دهه فجر استان یزد همچنین با اشاره به اینکه با مشکل وسیله نقلیه برای ایاب و ذهاب دانش آموزان و فرهنگیان در مراسم 13 آبان روبرو هستیم، از شهرداری و استانداری یزد خواهان همکاری در این زمینه شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1983

به "راهپیمایی 13 آبان به قشر دانش آموزی منحصر نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهپیمایی 13 آبان به قشر دانش آموزی منحصر نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید