معاون آموزش ابتدایی در مصاحبه با خبرنگاران بیان کرد؛ سرانجام آبان؛ ارسال برنامه ویژه مدارس به ادارات آموزش و پرورش

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رضوان حکیم زاده گفت: برای نظارت بر عملکرد مدرسه ها موظفند برنامه ها را تا انتها آبان به ادارات کل ارسال نمایند.

معاون آموزش ابتدایی در مصاحبه با خبرنگاران بیان کرد؛ سرانجام آبان؛ ارسال برنامه ویژه مدارس به ادارات آموزش و پرورش

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی خبرنگاران؛ درباره برنامه ریزی برای اجرای طرح برنامه ویژه مدارس که از سال جاری روال اجرایی پیدا نموده است، گفت: در سند برنامه درسی ملی فصلی تحت عنوان آداب و مهارت های زندگی وجود دارد که این فصل را مبنای کار در اجرای برنامه ویژه مدارس قرار دادیم.

آداب و مهارت های زندگی؛ مبنای کار برنامه ویژه مدارس

وی ادامه داد: در این طرح مهارت های ارتباطی، مدیریت زمان، کنترل هیجانات، مدیریت مالی، استفاده درست از منابع، اشتغال زایی و مواردی دیگر از این قبیل مورد توجه است که البته این موضوعات به صورت پیشنهادی مطرح می گردد و هر مدرسه می تواند متناسب با شرایط و نیازهای دانش آموزان با همکاری شورای مدرسه برنامه های دیگری را پیشنهاد دهد.

2 ساعت برنامه مهارتی، آموزشی یا پرورشی در هر مدرسه

حکیم زاده توضیح داد: اولویت اصلی در برنامه ویژه مدارس این است که هر مدرسه متناسب با شرایط دو ساعت برنامه مهارتی، آموزشی یا پرورشی داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی در پاسخ به این سوال که آیا آموزش و پرورش نظارتی بر روند اجرای برنامه های مدارس دارد یا خیر، گفت: قرار بر این است هر مدرسه ای برنامه ویژه خودش را با همکاری شورای مدرسه تا خاتمه آبان ماه تنظیم و به ادارات کل ارسال کند تا ادارات کل در جریان امور قرار گیرند.

وی بیان نمود: طی گزارش هایی که تاکنون دریافت کردیم مدارس استقبال خوبی از این طرح داشتند و برنامه های متعددی را پیشنهاد دادند.

انتهای پیغام /

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2074

به "معاون آموزش ابتدایی در مصاحبه با خبرنگاران بیان کرد؛ سرانجام آبان؛ ارسال برنامه ویژه مدارس به ادارات آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون آموزش ابتدایی در مصاحبه با خبرنگاران بیان کرد؛ سرانجام آبان؛ ارسال برنامه ویژه مدارس به ادارات آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید