معاون بنیاد آجیتوس: موفقیت های ایران در جنبش پارالمپیک زمینه ساز میزبانی کارگاه آموزشی OCP2 است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون بنیاد آجیتوس از موفقیت های ایران در جنبش پارالمپیک تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

معاون بنیاد آجیتوس: موفقیت های ایران در جنبش پارالمپیک زمینه ساز میزبانی کارگاه آموزشی OCP2 است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، فیلیپه رودریگز، معاون بنیاد آجیتوس در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره بین المللی ظرفیت سازی سازمانی در نشست خبری با اصحاب رسانه حاضر شد. وی در خصوص میزبانی ایران در این دوره گفت: ایران موفقیت های خوبی در جنبش پارالمپیک داشته است و به همین دلیل میزبانی این کارگاه به ایران سپرده شد تا کشورهای عضو بتوانند از این تجربیات به نحو احسن استفاده نمایند.

معاون بنیاد آجیتوس اضافه کرد: به عنوان سفیران جنبش پارالمپیک از 2 سال پیش برای توسعه ورزش معلولین فعالیت های آموزشی خود را شروع نموده ایم. هدف از این دوره آموزشی آشنایی شرکت نمایندگان با مباحث ظرفیت سازی سازمانی و تمرکز بر حاکمیت، طراحی برنامه های راهبردی و عملیاتی کمیته های ملی پارالمپیک کشورهای مختلف بر مبنای الگوی بهینه و پیشنهادی IPC است.

وی توضیح داد: این بنیاد از سال 2017 برنامه توسعه کمیته های پارالمپیک کشورهای مختلف را شروع نموده است و هدفش برگزاری دوره های تخصصی آموزشی برای کمیته های پارالمپیک جهان است و تا المپیک 2024 این دوره ها ادامه خواهد داشت.

معاون بنیاد آجی توس گفت: برای اجرای این برنامه آموزشی تلاشمان بر این است که چنین دوره آموزشی را در چهار منطقه جهان برگزار کنیم تا هر کدام بتوانند در جهت تقویت مباحث ظرفیت های سازمانی خود و تبادل اطلاعات و تجربه نقش موثری را ایفا نمایند.

با توجه به عملکرد کمیته ملی پارالمپیک ایران طی سال های اخیر در ظرفیت سازی و عملکرد سازمانی موفق مطابق استانداردهای بین المللی، بنیاد آجیتوس میزبانی این دوره را به کمیته ملی پارالمپیک ایران پیشنهاد داد و هدف از این دوره آشنایی شرکت نمایندگان با مباحث ظرفیت سازی سازمانی و تمرکز بر حاکمیت خوب، طراحی برنامه های استراتژیک و عملیاتی کمیته های ملی پارالمپیک کشورها بر مبنای الگوی بهینه و پیشنهادی IPC است.

این دوره آموزشی به صورت رسمی از امروز، 7 آذر با حضور مدرسین و شرکت نمایندگانی از کشورهای آموزشی برزیل، فرانسه، انگلستان، تونس، کنیا، قزاقستان، دانمارک، آنگولا و ایران شروع شد و تا 9 آذر ماه در جریان است. مسعود اشرفی: دبیرکل کمیته پارالمپیک انتصابی خواهد بود

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2735

به "معاون بنیاد آجیتوس: موفقیت های ایران در جنبش پارالمپیک زمینه ساز میزبانی کارگاه آموزشی OCP2 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون بنیاد آجیتوس: موفقیت های ایران در جنبش پارالمپیک زمینه ساز میزبانی کارگاه آموزشی OCP2 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید