مهاجم پرسپولیسی در راه استقلال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، براساس آخرین اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می رسد، مدیرعامل این باشگاه در سفری که به امارات داشت وضعیت مهاجمی آفریقایی که سابقه حضور در لیگ ایران را هم دارد جویا شده است.

مهاجم پرسپولیسی در راه استقلال

به گزارش خبرنگاران ، مسوولان استقلال در سکوت در حال مذاکره با نفرات مد نظر خود هستند و فعلا هم به صورت علنی و رسمی نام بازیکنی اعلام نشده است اما آنچه مسلم است اینکه این باشگاه می خواهد همه انتقادهایی که ابتدای فصل درباره یارگیری اش مطرح می شد را با جذب چند بازیکن درخور توجه جبران کند.

براساس آخرین اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می رسد، مدیرعامل این باشگاه در سفری که به امارات داشت وضعیت مهاجمی آفریقایی که سابقه حضور در لیگ ایران را هم دارد جویا شده است. ابراهیم توره که سابقه بازی در پیکان، پرسپولیس و سپاهان را دارد در مجموع 60 گل در فوتبال ایران به ثمر رساند و عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشت.

توره بعد از مدت کوتاهی که در امارات و عجمان حضور داشت، راهی تیم موناکو فرانسه شد و آن جا هم عملکرد بسیار خوبی داشت. بعد از موناکو، توره به فوتبال امارات بازگشت و راهی تیم النصر شد که بهترین کارنامه را از خود به جا گذاشت. این بازیکن سنگالی در تیم النصر در 43 بازی 34 گل به ثمر رساند.

این مهاجم سنگالی بعد از النصر راهی تیم لیائونینگ چین شد، اما در آن تیم در مقطع کوتاه در 10 بازی 2 گل به ثمر رساند. البته ناگفته نماند که توره در چین دچار مصدومیتی شد و مدت زمانی طولانی به خاطر همین مصدومیت از فوتبال دور ماند.

توره در فصل گذشته در تیم آژاکسیو در لیگ دو فرانسه حضور داشت و در 16 بازی 5 گل به ثمر رساند. باشگاه استقلال هنوز به صورت جدی با این بازیکن وارد مذاکره نشده است اما وضعیت این بازیکن توسط مسوولان و کادر فنی استقلال در حال آنالیز است و ممکن است توره در نیم فصل دوم جانشین گرو گردد.

توره به تازگی تصویری از خودش در حال بستن چمدانش در اینستاگرام منتشر نموده است. خیلی ها این تصویر را به نشانه این دانسته اند که او چمدانش را برای سفری به مقصد تهران می بندد و به زودی برای ادامه مذاکراتش با باشگاه استقلال وارد تهران خواهد شد. -

340 - 11

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3088

به "مهاجم پرسپولیسی در راه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم پرسپولیسی در راه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید