پیروزی قاطع پینگ پنگ بازان جوان ایران مقابل نیوزلند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، تیم تنیس روی میز جوانان ایران که برای نخستین بار در رقابت های تیمی قهرمانی دنیا شرکت نموده است، امروز یکشنبه اولین دیدار خود در گروه D مرحله مقدماتی این رقابت ها را برابر نیوزلند برگزار کرد و طی آن موفق به کسب پیروزی 3 بر صفر برابر این تیم شد.

پیروزی قاطع پینگ پنگ بازان جوان ایران مقابل نیوزلند

امیررضا عباسی، امین احمدیان و آریا امیری پینگ پنگ بازان کشورمان بودند که هر یک در رقابت امروز مقابل نیوزلند موفق به شکست سه بر صفر حریفانشان شدند.

تیم تنیس روی میز جوانان نیوزلند در حالی مقابل ایران تن به شکست داد که پیش از این هم مقابل روسیه نتیجه را واگذار نموده بود. بدین ترتیب نیوزلند شانسی برای صعود از گروه ندارد.

مسابقات تنیس روی میز تیمی جوانان دنیا با حضور 16 تیم در بندیگو استرالیا جریان دارد. چین، چین تایپه، ژاپن و فرانسه از تیم های شرکت نماینده در این رقابت ها هستند که به دلیل رنکینگ بالا، بدون انجام دیدارهای مقدماتی در جدول هشت تیمی این رقابت ها قرار گرفته اند.

بدین ترتیب مرحله مقدماتی این رقابت ها با حضور 8 تیم و در چهار گروه پیگیری می گردد. در سرانجام این مرحله از رقابت ها، تیم های صدرنشین هر گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی می شوند و تیم های دوم و سوم هم برای کسب رده های نهم تا دوازدهم با یکدیگر رقابت می نمایند.

تیم تنیس روی میز جوانان ایران که در گروه F واقع شده است، فردا دوشنبه دیدار مشخص نماینده خود را برابر روسیه برگزار می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2814

به "پیروزی قاطع پینگ پنگ بازان جوان ایران مقابل نیوزلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی قاطع پینگ پنگ بازان جوان ایران مقابل نیوزلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید